۳ نفر
۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
ورودی‌های استان البرز بسته شد

شروع طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس در استان البرز

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، فرمانده انتظامی استان البرز  با اعلام خبر شروع طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در البرز اظهار داشت :
 این طرح باهدف قطع زنجیره انتقال بیماری با کاهش تماس‌ها ، کاهش تردد و جلوگیری از ورود خودروهای  غیربومی به استان و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح استان هم‌زمان با  سایر نقاط کشور اجرایی می شود.

سردار محمدیان افزود: مدت زمان اجرای این طرح از امروز ۸ فروردین تا اطلاع ثانوی  بوده که صرفا به افراد بومی ساکن ( مقیم) هر شهر اجازه ورود به آن شهر داده می شود و ورود افراد غیر ساکن، ممنوع می باشد.

 سردار محمدیان ادامه داد : 
ملاک تشخیص بومی بودن کد ملی  یا  شماره پلاک خودرو ، آدرس مندرج دربیمه نامه خودرو می باشد وتردد خودرو های غیرمجاز ممنوع بوده در صورت مشاهده  در معابر داخل شهرهای استان، ضمن اعمال قانون به مبلغ پانصد هزارتومان و توقیف خودرو به مدت یک ماه خواهد بود.

عالی‌ترین مقام انتظامی استان البرز افزود : با هماهنگی های به عمل آمده ۳۶ نقطه از ورودی  شهر های  استان البرز با موانع فیزیکی  مسدود شده  و نقاط مشخص شده جهت کنترل باحضور نماینده پلیس انتطامی ، پلیس راهور، و یا پلیس راه  سپاه، هلال احمر، فرمانداری و ثبت احوال در این ورودی ها، با  تدابیر شدیدی درخصوص ممانعت ورود افراد غیر بومی به استان  در حال اجرا است.

وی به مسافران نوروزی که قصد بازگشت به شهر خود را دارند توصیه کرد برای تردد از کمربندیهای استان استفاده کرده و به هیچ عنوان وارد شهر نشوند.
 خودروهای امدادرسان، نظامی و انتظامی ، حمل بار موادغذایی و دارویی و سوخت معاف از محدودیت ورود هستند.

 سردار محمدیان در پایان گفت : 
برابر این طرح، کلیه مراکز تعویض پلاک، صدور گواهینامه، پلیس + 10  ، آموزشگاههای رانندگی نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. 
لازم بذکر است تردد ضروری بین تهران والبرز پس از کنترل انجام خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =