فرماندار همدان: مردم اجازه اتراق در تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح شهر همدان را ندارند

فرماندار همدان گفت: تمام تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح شهر همدان از روز جمعه ۸ فروردین ماه تعطیل است و هیچ‌کس اجازه اتراق در این مراکز را ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ حسین افشاری در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: هیچ خودروی غیربومی حتی خودروهای پلاک شهرستان‌های دیگر استان همدان تا ۲۰ فروردین ماه اجازه ورود به همدان را ندارند.

وی افزود: به غیر از خودروهای ساکنین شهر همدان، اجازه تردد به هیچ خودروی دیگری در این ایام داده نخواهد شد و افرادی که به هر دلیلی در این مدت به همدان سفر کرده‌اند باید هر چه سریع‌تر همدان را ترک کنند چراکه خودرو متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه و یکماه با پرداخت هزینه های جانبی از سوی مالکین، در پارکینگ متوقف خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: بر اساس طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور در قالب قطع زنجیره شیوع کرونا تمامی اصناف به غیر  واحدهای صنفی که مایحتاج ضروری مردم را تأمین می‌کنند تا روز ۲۰ فروردین باید تعطیل باشند و واحدهای صنفی که از این دستورالعمل تخلف کنند به مدت یک ماه پلمب خواهند شد.

فرماندار همدان اضافه کرد: بر اساس طرح قطع زنجیره شیوع کرونا مسیر گنج‌نامه از میدان کوهنورد (عباس آباد) بسته خواهد بود و ساکنین این منطقه نیز برای تردد باید از شهرداری همدان مجوز بگیرند.

وی افزود: همچنین تردد تمامی خودروهای غیربومی در مسیر جاده حیدره و نیز پارک خودروها در مسیر بلوار ارم و تمامی  مسیرهای منتهی به این بلوار ممنوع است.

فرماندار همدان با اعلام اینکه بر اساس طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور تمامی ادارات به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان با ۳۰ درصد از نیروهای خود پاسخ ارباب رجوع را خواهند داد، اظهار داشت: کارمندانی که محل خدمت آنان شهرستان دیگری است باید مجوز تردد همراه داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =