مصرف بیش از ۳ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در کردستان

مشترکین شرکت گاز استان کردستان در سال ۹۸ بیش از ۳ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند.

به گزارش خبرآنلاین از کردستان ؛ احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مشترکین شرکت گاز استان کردستان در سال ۹۸ با مصرف ۳ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۴۲ هزار متر مکعب گاز طبیعی قدم به سال جدید گذاشتند.

با بیان اینکه مصرف گاز طبیعی در هرسال با افزایش روبرو بوده است گفت: در سال ۹۷ مشترکین شرکت گاز استان کردستان با احتساب مصرف نیروگاه تا پایان سال ۲ میلیارد و ۹۴۹ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۶۱ متر مکعب گاز مصرف کردند که این مصرف در سال ۹۸ به ۳ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۳۵۹ متر مکعب افزایش یافته که ۱۸/۶ درصدافزایش مصرف را آشکار می‌نماید.

فعله گری به میزان مصرف اسفندماه سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: میزان مصرف گاز طبیعی در اسفند ماه سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ با افزایش ۴ درصدی روبرو بوده و مصرف اسفند ماه سال گذشته ۳۱۰ میلیون و ۶۵ هزار و ۸۲۲ متر مکعب بوده که این میزان در سال ۹۸ و با احتساب افزایش مصرف به ۳۲۲ میلیون و ۵۷۶ هزارو ۱۲۶ متر مکعب رسیده است که افزایش ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به وضعیت مطلوب خدمات اشاره کرد و بیان داشت: در اسفندماه سال ۹۷ پر مصرف‌ترین روز ۱۹/۱۲/۹۷ که میزان مصرف ۱۲ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۲۷ متر مکعب بوده و در اسفند ماه سال ۹۸ پرمصرف‌ترین با سقف ۱۲ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۴۹۱ متر مکعب متعلق به ۱۲/۱۲/۹۸ است که نسبت به پر مصرف‌ترین روز سال گذشته افزایش ۳ درصدی را نمایانگر است.

فعله گری در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مردم فهیم و مرزداران غیور استان کردستان به خاطر صرفه جویی که تاکنون در مصرف گاز انجام داده اند، اظهار امیدواری نمود مردم استان با ادامه همکاری‌های خود در استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی، ضمن کمک به پایداری شبکه گاز، زمینه بهره مندی سایر مناطق سردسیر استان و کشور از این نعمت الهی را فراهم سازند.

او توسعه هر گونه خدمت را مرهون همکاری و همراهی مردم و مشترکین عزیز ذکر کرد و از همراهی مردم شریف استان کردستان در مصرف بهینه گاز طبیعی در فصول سرد سال تشکر و قدردانی نمود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان با اشاره به شرایط جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم مراجعه حضوری کنتورخوان‌ها به درب منازل جهت قرائت کنتور از مشترکین گاز کردستان درخواست کرد اعداد سیاه رنگ کنتور خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۱۹۴ ارسال و با پرداخت به موقع قبوض گازبهاء این شرکت را در ارائه خدمات مستمر و مداوم یاری نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =