شرکت فراگیران به صورت آنلاین در کلاسی های مجازی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان

ایسنا نوشت : معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: به علت تعطیلی کلاس‌های آموزشی و برنامه ریزی برای جبران عقب افتادگی آموزشی فراگیران، به علت شیوع ویروس کرونا و به منظور رفاه حال فراگیران و حفظ سلامتی شهروندان این سازمان اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین برای فراگیران کرده است.

میرمسلم رهبر هاشمی در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی اظهار کرد: کلاس آنلاین یک محیط آموزشی است که در آن دسترسی افراد بدون محدودیت مکانی و از طریق اینترنت وجود دارد.

وی تصریح کرد: مدرس و فراگیر می‌توانند در فضای اینترنت با یکدیگر تعامل داشته باشند و فراگیران می‌توانند به راحتی سؤالات خود را مطرح کنند و مدرس پاسخ دهد. در این کلاس ها امکان ارائه و صحبت فراگیر وجود دارد. با استفاده از کلاس‌های آنلاین در وقت افراد صرفه‌جویی می‌شود.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه در کلاس‌های آنلاین امکان ضبط کردن کلاس‌ها و استفاده مجدد از جلسات کلاس وجود دارد یادآور شد: مدرسین امکان به اشتراک‌گذاری منابع درسی با فراگیران و نمایش اسلاید، فایل و ویدیوهای آموزشی را جهت آموزش فراگیران دارند.

وی افزود: تهدید ویروس کرونا برای آموزش در حال حاضر در جهاد دانشگاهی به فرصتی تبدیل شده است. در حال حاضر کلاس های این معاونت به صورت آنلاین به فراگیران ارائه می‌شود و با توجه به دسترسی آسان به آموزش ها برای افرادی که محدودیتی برای شرکت در کلاس‌های حضوری دارند می توان از این بستر حتی پس از آغاز کلاس‌های حضوری نیز استفاده کرد.

هاشمی در پایان افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۱۲ کلاس مجازی در کارگروه های مختلف در این معاونت برگزار شده است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره های آتی می توانند به وب سایت این معاونت به آدرس http://gujd.ir مراجعه نمایند. همچنین برای برگزاری کلاس های بلند مدت سازمان جهاد دانشگاهی گیلان به روش مجازی هم برنامه ریزی هایی صورت گرفته که از ۱۷ فروردین عملیاتی خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =