۰ نفر
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
غزل‌خوانی سلبریتی هالیوودی در اینستاگرام

همشهری آنلاین نوشت: سلبریتی‌های آمریکایی این روزهای قرنطینه هر کدام به نحوی اوقاتش را سپری می‌کند و پاتریک استوارت بازیگر مشهور هالیوودی نیز خواندن کتاب در اینستاگرام را انتخاب کرده است.

سلبریتی‌های آمریکایی این روزهای قرنطینه هر کدام به نحوی اوقاتش را سپری می‌کند و پاتریک استوارت بازیگر مشهور هالیوودی نیز خواندن کتاب در اینستاگرام را انتخاب کرده است.
 
استوارت که بیشتر به خاطر بازی در نقش پرفسور ایکس در فیلم مردان ایکس شهرت دارد، در صفحه اینستاگرامش برای علاقمندانش کتاب می‌خواند. او هر روز ویدیوهایی از کتاب خواندش را برای مخاطبان منتشر می‌کند. این بازیگر آمریکایی با خواندن سونت شکسپیر شروع کرده است.
 
استوارت در پیامی همراه ویدیوی کتاب‌خوانی نوشته است: در دوران کودکی‌ام که در دهه ۴۰ میلادی، مادرم همیشه ظرفی از میوه برای من آماده می‌کرد. زیاد نبود ولی می‌گفت خوردن یک سیب در روز می‌تواند آدم را از دکتر بی‌نیاز کند. حالا می‌خواهم بگویم یک سونت شکسپیر می‌تواند همین کار را در زمان کرونا کند. پس بیایید با سونت ۱ شروع کنیم.
 
سبک انگلیسی سونت که گونهٔ توسعه یافته‌ای از سبک ایتالیایی است، اغلب آمیخته‌ای از نظم متناوب ایتالیایی و سبک دوبیتی فرانسوی است. بزرگترین نمایندهٔ سبک انگلیسی سونت غزل‌واره‌های شکسپیر هستند. تاثیر این غزل‌واره‌ها به حدی است که سبک انگلیسی سونت، «سبک شکسپیری» نامیده شده‌ است.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =