استاندار: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در همدان با جدیت ادامه خواهد یافت

استاندار همدان گفت: همه فرمانداران استان باید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را دنبال و از آن به طور جدی و ویژه حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی که در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا سخن می گفت از همکاری خوب مردم استان در این خصوص قدردانی کرد و افزود: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مردم تاکنون همراهی خوبی داشته‌اند و روند اجرای این طرح برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با جدیت ادامه دارد.

استاندار همدان با اعلام اینکه صدا و سیما به روش‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای در تنویر افکار عمومی برای مقابله با کرونا انجام داده است، گفت: فرمانداران با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی همه ترددهای برون‌شهری و درون‌شهری را کنترل کنند.


شاهرخی تعطیلی اصناف برای کنترل کرونا را ضروری دانست و تاکید کرد: باید همچنان این تعطیلی ادامه داشته باشد و اتحادیه‌ها با همکاری اماکن و نیروی انتظامی بر اصناف نظارت بیشتری کنند.

وی اضافه کرد: همه پارک‌ها و اماکن عمومی سطح استان باید تعطیل باشند و توصیه می‌شود شهرداری روشنایی در پارک‌ها را به حداقل ممکن برساند. 


استاندار همدان به افرادی که در چند روز اخیر سعی در جوسازی و مشوش کردن اذهان عمومی داشتند، اخطار داد با آنها برخورد جدی خواهد شد و افزود: برای عبور از شرایط کنونی، دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نهایت تلاش خودشان را داشته باشند. 

شاهرخی لازمه عبور از شرایط کنونی و قطع زنجیره انتقال کرونا را تلاش شبانه‌روزی همه دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: با نصب بنر با موضوع محدودسازی و فرهنگ‌سازی نسبت به جلب مشارکت مردمی در خصوص وضعیت تردد شهروندانی که رعایت نمی کنند، اقدام قانونی خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =