کارت تردد برای خودروهای پلاک غیر بومی ساکن شهرکرد صادر می شود

ایسنانوشت:  فرماندار شهرکرد در خصوص صدور کارت تردد برای خودروهایی با پلاک غیربومی ساکن شهرستان شهرکرد، گفت: برای خودروهایی که دارای پلاک غیربومی هستند و سکونت آن‌ها در شهرکرد احراز شده است کارت تردد صادر می‌شود.

عبدالعلی ارژنگ  در خصوص اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: در روز سیزدهم فروردین‌ماه حضور در پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌های شهری و روستایی و اماکن متبرکه ممنوع است.
فرماندار شهرکرد ادامه داد: در این روز هیچ‌گونه خدماتی از جمله آب شرب، سرویس بهداشتی و ... به گردشگران ارائه نمی‌شود، همچنین دهیاری‌ها و شهرداری‌ها موظف هستند راه‌های ارتباطی به این مکان‌ها را محدود کنند.
وی افزود: همچنین در روز سیزدهم فروردین‌ماه در شهرستان شهرکرد محدودیت خروجی از شهرکرد در ابتدای جاده سامان و شهرستان بن با همکاری پلیس‌راهور انجام می‌گیرد، همچنین راه‌های ورودی به باغات نیز توسط دهیاران کنترل می‌شود.
ارژنگ در خصوص صدور کارت تردد برای خودروهایی با پلاک غیربومی ساکن شهرستان شهرکرد، توضیح داد: برای خودروهایی که دارای پلاک غیربومی هستند و سکونت آن‌ها در شهرکرد احراز شده است کارت تردد صادر می‌شود، اگر خودرویی با پلاک غیربومی و بدون کارت تردد در شهرستان مشاهده شود توقیف و مشمول جریمه نقدی خواهد شد.
فرماندار شهرکرد عنوان کرد: از زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خودروهای زیادی از پلیس‌راه شهرکرد بازگشت داده شده است، همچنین خودروهایی بسیاری نیز در همین راستا توقیف و جریمه نقدی شده‌اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =