حمایت دادگستری یزد از طرح فاصله گذاری اجتماعی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا

رئیس کل دادگستری استان یزد طرح فاصله گذاری اجتماعی را در راستای تأمین سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و گفت: همه شهروندان باید در اجرای این طرح پیشگیرانه نهایت همکاری را با اجرا کنندگان این طرح داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد ؛ غلامعلی دهشیری در این رابطه اظهار داشت: دادستان های شهرستانهای استان و رؤسای دادگاههای بخش ضمن حضور فعال در جلسات ستاد شهرستانی  مدیریت و مقابله با کرونا مأموریت یافتند تا ضمن صدور مجوزهای قضایی لازم از ایستگاه های برقرار شده سرکشی و نحوه اجرای طرح را به صورت دقیق نظارت و کنترل نمایند.
وی تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات مجوز پلمپ و تعطیلی تمامی واحدهای اقامتی که مسافر پذیرش کردند و تالارهایی که مراسم جمعی برگزار کردند صادر و با اقدامات اجرایی ضابطین و همکاری اتاق اصناف و اماکن، ده ها مرکز پلمپ شده است.
این مقام قضایی از تشکیل پرونده قضایی برای فروشندگان الکل های تقلبی و برخی توزیع کنندگان متخلف تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: سلامت شهروندان مسئله ای نیست که مورد مسامحه قرار گیرد و با متخلفین در این زمینه برخورد جدی و قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.
وی نظارت بر طرح تأمین سلامت کارگران و صنایع تولیدی را خواستار شد و بیان داشت:  دادستانها باید از روند ضدعفونی و تأمین سلامت کارگران در واحدهای تولیدی بازدید و موارد تخلف را تذکر و عندالاقتضا مورد رسیدگی قرار دهند.
رئیس کل دادگستری استان یادآور شد: مبارزه و غلبه بر ویروس منحوس کرونا نیازمند عزم جدی همه مردم و تبعیت شهروندان از طرح ها و برنامه های ستاد مدیریت و مقابله با کرونا از جمله فاصله گذاری اجتماعی و همکاری و توجه به هشدارهای مدافعان سلامت، تا قطع زنجیره شیوع و ابتلا است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =