تعطیلی مدارس جزیره کیش تا پایان فرودین ۹۹

دکتر مظفری: کیشوندانی که علی‌رغم تاکیدات مکرر سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر عدم مسافرت؛ از جزیره کیش خارج شده‌اند و به‌دلیل شغلی و تحصیلی فرزندان خود قصد بازگشت به جزیره کیش را دارند نگران نباشند و سفر خود را با تاخیر انجام دهند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برای حفظ ثبات نسبی در جزیره کیش تدابیر جدی برای ورود کیشوندان به جزیره پیش‌بینی شده است؛ گفت: با تعریف شیفت کاری، و دورکاری؛ حضور کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش را به حداقل رسانده‌ایم.
مظفری افزود: با راه‌اندازی آموزش آنلاین ویژه دانش‌آموزان از طریق شبکه صدا و سیمای کیش کلاس‌های درسی مدارس از این طریق ادامه دارد و مدارس تا پایان فروردین تعطیل خواهند بود.
غلامحسین مظفری درخصوص رونمایی اپلیکشن اپراتور تلفن همراه تله کیش، برای مدیریت بازگشت کیشوندان به جزیره؛ اظهار داشت: کیشوندانی که خارج از کیش هستند با ارسال پیامک برای نصب اپلیکشن در گوشی و تکمیل فرم ورود به جزیره کیش به آنان اطلاع‌رسانی خواهد شد تا بتوانیم ورود تدریجی کیشوندان را مدیریت کنیم.
مظفری تاکید کرد: افرادی که قصد بازگشت به جزیره کیش را دارند باید تست کرونا را انجام دهند و در صورت مثبت بودن تست آنان، این افراد نمی‌توانند به جزیره کیش وارد شوند.
وی درخصوص رعایت ضوابط قرنطینه در جزیره کیش گفت: قرنطینه به‌صورت خانگی و سازمانی در جزیره کیش قابل اجرا است.
رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در پایان سخنان خود گفت: بازگشت کیشوندان از ۱۸ فروردین آغاز خواهد شد و طی هماهنگی‌های صورت گرفته ورود کیشوندان به جزیره کیش به‌صورت تدریجی انجام خواهد شد تا بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =