۲۰۰ میلیارد ریال به تجهیز و تکمیل مراکز درمانی استان بوشهر اختصاص یافت

ایرنا نوشت :رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی و ملی به تجهیز و تکمیل تجهیزات مراکز درمانی این استان اختصاص یافت.

علی درویشی گفت: انتظار می‎رود با این میزان اعتبار روند اجرا پروژه‎های درمانی استان بوشهر بیشتر شتاب گیرد.وی بیان کرد: بخشی از این میزان اعتبار به نیازهای استان در موضوع مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته‌ است.

درویشی یادآور شد: از آغاز شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر ستاد مقابله با این ویروس برنامه‌ریزی منسجمی برای ساماندهی اماکن بهداشتی و درمانی استان بوشهر اجرا کرده‌ است.وی ادامه داد: اولویت کار در زمان حاضر سلامت مردم است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این مهم را با جدیت دنبال می‌کند.

درویشی یادآور شد: پیگیری‌هایی نیز از طریق استان و سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور پرداخت مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی انجام شده‌است که با تامین بخشی از آن توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و واریز ۵۰۰ میلیارد تومان از خزانه‌داری کل به حساب وزارت بهداشت بزودی بخشی از این وجوه در اختیار استان بوشهر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با این تخصیص مطالبات کادر درمان استان بوشهر از سنوات گذشته به آنان پرداخت خواهد شد.

از ۸۵ بیمار شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۷۳ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند و ۶ نفر نیز در بیمارستان دوره درمانی خود راسپری می‌کنند و ۶ نفر جان باخته‌اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =