علمای شاخص اهل تسنن استان خراسان شمالی از خدمات سپاه پاسداران در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کردند

علماء و روحانیون شاخص اهل سنت خراسان شمالی ضمن تشکر از خدمات ارزشمند تمامی نیروهای نظامی و انتظامی، از تلاش‌های شبانه روزی و صادقانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت مقابله و پیشگیری از ویروس کوید ۱۹ در کشور قدردانی کردند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی ؛ شماری از ائمه جمعه اهل سنت خراسان شمالی ضمن تبریک روز پاسدار بر تمامی پاسداران و حافظان انقلاب اسلامی بر محضر مبارک مقام معظم رهبری اظهار داشتند: امروز جهان نظاره گر است که نیروهای مسلح کشور و علی الخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام جان و دل، خالصانه و فی سبیل الله در راه حفظ سلامت ملت  تلاش میکنند که این خدمات ارزشمند حافظان انقلاب در مبارزه با بیماری کرونا، ستودنی است.

عبدالله آخوند خوش‌نظر، امام جمعه اهل سنت تازه یاب مانه و سملقان اظهار کرد: بسیج در طول عمر با عزت این انقلاب همیشه در شرایط سخت یار و یاور این نظام بوده است و خدمات شایسته‌ای  داشته  است.

وی همچنین افزود: این نهاد در هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کرده  و  بعد از پایان دوران دفاع مقدس، نظام را تنها نگذاشت و با ورود به عرصه سازندگی و عمرانی کمک‌های زیادی به این نظام مقدس داشته است.

خوش‌نظر در ادامه اظهار کرد: امروز هم  می‌بینیم سپاهیان عزیز ما جهت مقابله با بیماری کرونا و سلامت این ملت از جان خود گذشته و دارند در جهت ریشه کن شدن این بیماری تلاش می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت مانه و سملقان تصریح کرد:  سپاه پاسداران دلسوز و انقلابی ما به عنوان یک نیروی مردمی مستقل در این 4 دهه از انقلاب اسلامی مانند کوه استوار، در دفاع از اسلام و انقلاب در تمام صحنه‌ها حضور داشته است و در تمام عرصههای نظامی، فرهنگی، علمی، اجتماعی و عمرانی کارهای بسیار خوبی به یادگارگذاشته‌اند که در سیل کرمانشاه، زلزله و امروز در شیوع ویروس جهانی کرونا، این خدمات نیروهای جان بر کف ثابت شده است.

محمد آخوند خادمی، امام جمعه اهل سنت روستای کهنه جلگه مانه و سملقان نیز ضمن تبریک روز پاسدار بر محضر مقام معظم رهبری و احاد ملت ایران خاطرنشان کرد: امروز نیروهای انقلابی سپاه پاسداران، با دفاع از همه مسلمانان جهان در کشورهای اسلامی، تمام معادلات سیاسی و نظامی مستکبران جهانی به‌ ویژه آمریکای جنایتکار و جیره خوارانش را بر هم زده‌اند و جنایت‌های آنان را در جهان آشکار ساخته‌اند و به این علت است که آمریکای جنایتکار و جیره خورانش چشم دیدن این نیروهای پاک و مومن را در جهان ندارند.

امام جمعه اهل سنت مانه و سملقان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیرویی مردمی و حامی همه مظلومان و ملت‌های ستم دیده توصیف و بیان کرد: عملکرد سپاه گواه این رویکرد است به‌گونه‌ای که الگوی سپاه و نیروهای انقلابی سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی یک تنه و مقتدرانه مقابل تروریستهای تکفیری و جنایتکار ایستاد و پوزه آنها را به خاک ذلت مالید و امروز نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح دارد با جان و دل در مقابل ویروس کرونا جنگ می‌کند و برای سلامتی این ملت ولایتمدار از جان خود می‌گذرد که اینها واقعا جای قدردانی و تشکر را دارد.

رحیم آخوند صمدی امام جمعه اهل سنت یکه سعود راز و جرگلان نیز ضمن تبریک روز پاسدار بر بسیجیان دلاور و ولایتمدار ایران اضافه کرد: حضور و فعالیت نیروهای مؤمن و رزمنده سپاه پاسداران برای ایران و انقلاب اسلامی اطمینان ‌بخش هستند و جامعه اهل سنت این خطه مرزی همیشه پشتیبان این نیروی انقلابی بوده و همیشه آنها را حافظان اصلی انقلاب اسلامی می‌داند و قدردان زحمات این نیروی حامی مظلومان جهان است.

امام جمعه اهل سنت راز و جرگلان افزود: بنده به عنوان یک روحانی وظیفه دارم از نیروی مقتدر سپاه که امنیت جان و مال و جامعه ما را به عهده دارد و آن را تامین می‌کنند و امروز در کنار ملت ایران و و همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی دارد تلاش می‌کنند که هرچه زودتر این بیماری منحوس ریشه کن شود، تشکر و قدردانی نمایم و خداوند قطعا بهترین پاداش و ثواب را برای این نیروهای عزیز و انقلابی در دنیا و آخرت خواهد داد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =