نماینده ولی‌فقیه در گیلان: ویروس کرونا در سایه همکاری مردم و مسئولان مهار می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن قدردانی از تلاش نیروهای مسلح برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا در این استان گفت: مهار این ویروس در سایه همکاری مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرآنلاین از گیلان ؛  آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار امیر سرتیپ حسن علی‌پور با وی اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: 12 فروردین روز بسیار مبارک و بزرگی است زیرا در چنین ایامی با تلاش و جهاد مردم انقلابی ایران نظام جمهوری اسلامی پایه‌گذاری شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه این نظام با رأی اکثریت مردم روی کار آمده است بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام(ره) و تلاش مردم مومن به‌وجود آمده امروزه به یک قدرت معادله‌گردان در دنیا تبدیل شده است که باید قدردان زحمات گذشتگان این نظام باشیم.

وی به تلاش مستکبران و قدرت‌های استعمارگر دنیا برای نابودی دین اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران همواره در برابر مستکبران عالم ایستاده و امروزه به‌عنوان یک عامل مهم در توسعه معنوی جامعه محسوب می‌شود لذا باید خون شهدا و کسانی که برای به ثمر نشستن آن تلاش کردند را گرامی بداریم و قدردان باشیم.

امام جمعه رشت ضمن قدردانی از تلاش‌ نیروهای مسلح کشور در مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش همانند دوران دفاع مقدس در ایام شیوع کرونا نیز از هیچ کمکی دریغ نکردند و با تمام توان و امکانات خود به یاری مردم و مسئولان آمدند.

آیت‌الله فلاحتی به تلاش‌های موثر نیروی زمینی ارتش در گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش نیروهای مسلح و مسئولان استانی و همچنین رعایت نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی از سوی مردم گیلان باعث شد که این استان رتبه نخست در کاهش مرگ و میر، افزایش ترخیصی‌ها از بیمارستان و کاهش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در کشور را کسب کند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه مردم گیلان همواره فهیم، بصیر، آگاه و اندیشمند هستند تصریح کرد: کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان گیلان با همکاری متقابل میان مسئولان و مردم اتفاق افتاده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =