رئیس پلیس استان، جزئیات اعمال محدودیت تردد روز ۱۳ فروردین در همدان را اعلام کرد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: فردا با همکاری شهرداری‌ها، تمامی پارک‌های استان تعطیل هستند، پلیس نیز از تردد مردم در مسیرهای منتهی به این اماکن جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام اینکه در خصوص محدودیت های ترافیکی در روز (۱۳ فروردین) پیش از این اطلاع‌رسانی لازم انجام شده بود، خاطرنشان کرد: این دستورالعمل برای حضور مردم در منازل و پیشگیری از گسترش بیماری کرونا انجام شده اما با این وجود پلیس نیز محدودیت‌هایی را در مناطق مختلف شهرهای استان پیش‌بینی کرده است.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: معابر پرتردد همدان از جمله بلوار ارم مسدود شده و از تردد خودروها در این منطقه جلوگیری می‌شود.

وی با بیان شهروندان باید برای حفظ سلامتی خود و دیگران دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا را رعایت کنند، افزود: از عموم شهروندان همدانی درخواست می شود برای پیاده‌روی هم به بلوار ارم، مراجعه نکنند.

سردار کامرانی صالح با یادآوری اینکه تا کنون مردم استان همراهی لازم را داشتند، اظهار داشت: ۳۰ نقطه استان از ۸ تا ۲۰ فروردین‌ماه تحت کنترل و نظارت شبانه روزی پلیس است.

رئیس پلیس استان با اشاره به اینکه تمامی مبادی ورودی‌ و خروجی استان به صورت جدی تحت کنترل است و از ورود و خروج خودروها جلوگیری می‌شود، گفت: تاکنون با ۷۰ دستگاه خودروی غیربومی، برخورد قانونی شده و ۳۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1371173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =