۰ نفر
۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
قدردانی وزیر کشور از استاندار گیلان

دکتر «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» در پیامی از «ارسلان زارع» استاندار گیلان به سبب اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین از گیلان ؛ دکتر «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» وزیر کشور در پیامی از دکتر «ارسلان زارع» استاندار گیلان به سبب اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قدردانی کرد.

در پیام «عبدالرضا رحمانی فضلی» آمده است: اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه ، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولین به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالم‌گیر می باشد.

وزیر کشور ادامه داد: از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سخت کوش اعم از معاونین‌تان ، فرمانداران ، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و ان شاء الله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم و هماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =