روایت روزهای سخت درگیری مربی سابق ملوان با کرونا/عکس

مریم ایراندوست از روزهای سختی که پدرش نصرت ایراندوست درگیر ویروس کرونا شده بود، نوشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نصرت ایراندوست مربی سازنده و قدیمی فوتبال گیلان و که سالها در ملوان بازی و مربیگری کرد هم درگیر کرونا شده بود.

مریم ایراندوست، دخترِ او که سابقه مربیگری در تیم ملی زنان و تیم ملوان را هم داشته، در صفحه اینستاگرامش از روزهای تلخ درگیری پدرش با کرونا نوشت: از تجربه روزهای کروناییمون می خوام براتون بگم.
اول از همه تشکر می‌کنم از همه کسایی که تو اون مدت کنار ما بودن و همواره جویای حال، ما قربانی روزهای بی‌اطلاعی این کرونا هستیم و باوجود رعایت کردن قرنطینه از زمان اعلام اون ناگهان این ویروس پدر عزیزم رو گرفتار کرد در صورتی که پدرم از فردای انتخابات قرنطینه خانگی رو شروع کردن و ما هم به‌همین شکل (حتی با وجود نزدیکی خونه‌هامون اینترنتی همدیگه رو می‌دیدیم دقیقاً از ٣ اسفند) این ویروس روز ١٢ قرنطینه علائمش رو در پدرم نشون داد با ضعف و بیحالی و بی‌اشتهایی، ما با مشاوره با چندین پزشک همچنان سعی در خونه موندن داشتیم تا روز بعد که اسپاسم شدید شکمی رو همراه داشت که به کیلینیک مراجعه کردیم و دوباره سه روز بعد قرنطینه در خونه که هر روز با یک علامت بود یک روز تعریق یک روز بدن درد و روز آخر قبل از بستری تب و لرز شدید و سرفه‌های تک و با فاصله اما بدون تنگی نفس. تو اون چند روز مرگ‌آور برای ما فقط به این فکر می‌کردم چطور شد ما که اینهمه رعایت کردیم ذهنم خیلی درگیر بود که بعدها جوابش رو گرفتم با صحبت‌های یه دکتر از رشت که ۶ بهمن مبتلا شده بود! وقتی تو اتاق تریاژ گفتن: بستری! نفس تنگی گرفتم وقتی می‌دیدم همه کادر درمان تا اینقدر مستاصل هستند بیشتر می‌شکستم. اما شب اول کابوس‌وار بیمارستان به خیر گذشت و سه روز بعد هم با نگاه‌های چفت شده من به دستگاه و حلاجی اعداد و ارقام روی دستگاه و نفس‌هایی که یادم می‌رفت بکشم، گذشت، گذشت و گذشت! انقدر تو این ۴۱ روز قرنطینه، اصول قرنطینه رو برای اطرافیان گفتم که تبدیل به یه آدم غیرقابل تحمل شدم که گاهی راستین میگه مامان می‌خوای یه لیوان از اون وایتکس هم بده بخورم کل بدنم ضدعفونی بشه! وسواس من از دیدن عجز و ناتوانی هست که تجربه کردم. دوستان عزیزم رعایت کنید چون اونطور که فکر می‌کنید نیست. بله دقیقاً شاید شما الان ناقل باشید و هیچ چیزی قابل کنترل نیست فقط سیستم ایمنی شما می‌تونه شرایط رو پیش ببره و شما و بقیه نظاره‌گر هستید.
یه تشکر ویژه از دکتر بهزادنیا که برای ما فرشته نجات بودن و با صبوری و علم روزهای بیمارستان رو برامون قابل تحمل‌تر کردن. همچنین دکتر بابک صیاد که تو اون ۵ روز قرنطینه درمان در منزل با راهنمایی‌هاشون و تجویز داروی به موقع به روند بهبودی کمک کردن.
دوستان هیچ چیزی به حالت نرمال برنگشته پس لطفاً همچنان در قرنطینه باشید و رعایت کنید تا آخر فروردین شاید هم اواخر اردیبهشت اما لطفاً خسته نشین تا بتونیم با هم این ویروس رو از بین ببریم.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =