انتشار «سربازان سردار» در ترکیه / روایتی از سردار سلیمانی و مدافعان حرم

ایسنا نوشت: کتاب «سربازان سردار» نوشته مرتضی کرامتی با عنوان «حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد.

این  کتاب با ترجمه آیکوت پازار باشی در ۲۰۸ صفحه در انتشارات فتا ترکیه روانه بازار کتاب ترکیه شده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است : شهید سرباز حاج قاسم سلیمانی ، کسی بود که تمام عمر با عزت خود  را به عنوان یک سرباز وقف انسانیت کرد و در برابر آن به  پاداش شهادت رسید. دشمنان او در طول چهل سال نتوانستند در لبنان ، فلسطین ، عراق ، سوریه ، پاکستان و افغانستان و سایر مناطق با او رودررو قرار بگیرند و در نهایت او و فرماندهانی از حشد الشعبی را، بصورت ناجوانمردانه و با یک عملیات تروریستی به شهادت رساندند.

در این کتاب خواهید دید که شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از فرماندهان بزرگ ، چگونه باعث تغییر در نظم جهانی شده و با تمام تحولات موجود در خاورمیانه ، همراه با سربازان تحت امر خود از حرم حضرت زینب (س) که از اماکن مقدس اهل بیت (ع) است ، دفاع کردند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    درود خدا بر سردار بزرگ اسلام، او معجزه ی اسلام انقلاب و انسانیت بود یادش گرامی و راهش همیشه پر رهرو باد، نه داغش فراموش میشود نه راهش، هر وقت یادم می افتد یا اسم مبارکش میاید گریه میکنم و هیچ وقت دشمنانش را نخواهیم بخشید تا روز قیامت، انشاءالله اینجا ما مؤمنان به حساب قاتلانش خواهیم رسید و در آن سرا نیز خدای مؤمنان و این کفار هیچ وقت آب خوش از گلویشان پایین نخواهد رفت چون با حق و حقیقت درافتاده اند،