رئیس اتحادیه: قیمت مرغ در همدان ۴۰۰۰ تومان کاهش یافت

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: به علت تعطیلی رستورانها و کاهش تقاضا قیمت گوشت مرغ در هرکیلو با کاهش ۴۰۰۰ تومانی به حدود ۹۰۰۰ تومان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اعلام اینکه در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده بین ۸۸۰۰ تا ۹۵۰۰ تومان است، افزود: براساس قیمت مصوب ستاد تنطیم بازار هر کیلوگرم مرغ گرم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان در همدان قیمت گذاری شده است.

جواد عاشوری با بیان اینکه در نوروز قیمت این کالا به علت شیوع کرونا و تعطیلی رستورانها و هتل ها به شدت کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: مرغ در بازار به وفور وجود دارد، و شرکت پشتیبانی امور دام نیز درحال خرید مرغ از مرغداران است.

وی با اشاره به اینکه تولید مرغ در استان بالا است، گفت: کاهش دیدوبازدید نوروزی و مهمانی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، باعث شدت کاهش تقاضا و سپس قیمت مرغ در بازار شده است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در ادامه افزود: مرغ سایر استان ها از جمله مرغ شمال، مهاباد و زنجان و اراک نیز در بازار به قیمت ۹۰۰۰ تا ۹۵۰۰ تومان فروخته می شود.

وی در خصوص قیمت تخم مرغ نیز گفت: تخم مرغ در بازار به وفور وجود دارد و قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار همدان بین ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =