رییس استان اصناف یزد: فقط اصناف ضروری مردم مجاز به فعالیت هستند

رییس اتاق اصناف یزد گفت: بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا و همزمان با کل کشور اصناف یزد تا ۲۱ فروردین ماه تعطیل هستند.

علیرضا حسنی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در یزدگفت: در ایام تعطیلی برخی اصناف در طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۲ شغل طبق مصوبه دولت موظف هستند خدمات رسانی کنند.
وی افزود: واحد اجرائیات اتاق اصناف یزد با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان یزد از تاریخ ۱۹ اسفند ۹۸ تا ۱۴ فروردین ۹۹ در خصوص مصوبه ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا ۱۲۴ واحد متخلف را پلمپ نموده و به ۴۳۲ واحد اخطار کتبی و به بیش از ۷۸۹ واحد تذکر حضوری داده است.
حسنی گفت: با دستور استاندار محترم یزد در راستای خطر شیوع کووید ۱۹ و لزوم پیشگیری از آن، بدینوسیله تعطیلی کلیه واحدهای صنفی غیرضروری، مجتمع های تجاری و پاساژهای استان یزد تا ۲۱ فروردین تمدید شد.
وی نانوایان، قصابان، عطاری ها، برنج و حبوبات، میوه فروشی ها، عمده فروشان موادغذایی، لبنیات و سوپرمارکت و مرغ و ماهی فروشی ها، تجهیزات پزشکی، خواربار فروشی به جز آجیل فروشان، آپاراتی ها، آژانس های تاکسی تلفنی و فروشگاه های بزرگ را طی این مدت صرفاً مجاز به ارائه کالاهای ضروری از جمله مواد غذایی و بهداشتی دانست و افزود: در صورت بی اعتنایی و عدم رعایت واحدهای صنفی مشمول تعطیلی، با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.
رییس اتاق اصناف یزد در خصوص فعالیت خیرین اصناف در حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمان استان گفت: خیرین اصناف یزد برای تهیه دو دستگاه مورد نیاز بیمارستانی اقدام کردند که این دستگاه ها خریداری و به زودی در بیمارستان های شهید صدوقی یزد و شهدای کارگر نصب خواهد شد.
وی افزود: این دستگاه ها بر اساس اعلام نیاز بیمارستان تامین شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =