خبرنگاران اردبیلی بیمه بیکاری می گیرند

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل گفت: خبرنگاران اردبیلی درخواست خود را از طریق سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری وزارت کار اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، هادی صباغی گفت: با توجه به برنامه های حمایتی دولت از افراد بیمه شده سازمان تامین اجتماعی بعلت شیوع کرونا، خبرنگاران نیز مشمول این برنامه شده و می توانند از این مزایا بهره مند شوند.

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: طبق شرایط اعلامی تا به امروز خبرنگارانی که از طریق نشریات دارای کد بیمه ای بوده و حق بیمه آنها ماهانه واریز شده مشمول دستورالعمل وزارت کار و تعاون رفاه اجتماعی می باشند.

صباغی اظهار کرد: مدت زمان برقراری بیمه بیکاری ۳ ماه، از اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ است.

 وی گفت: خبرنگاران همه شهرهای استان با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.

رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان با بیان اینکه برقراری بیمه بیکاری شامل صاحب امتیاز نشریات نمی شود، تصریح کرد: همچنین علاوه بر صاحب امتیاز، مدیران مسول نشریات نیز فعلا مشمول این حمایت نشده اما قرار است طی هفته آینده با پیگیری اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان این مورد اطلاع رسانی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =