بازیگران خارجی که از ترس کرونا به ایران نیامدند

فارس نوشت: سعید ابوطالب با اعلام دلایل عدم حضور بازیگر خارجی در فصل چهارم سری جدید «شام ایرانی» و تاخیر در ساخت فصل پنجم آن، از ویژگی های فصول جدید این رئالیتی شو که طبق قواعد همین ژانر جلو رفته سخن گفت.

سعید ابوطالب کارگردان «شام ایرانی» درباره ویژگی های سری جدید این مجموعه توضیح داد: در مجموعه «شام ایرانی» به ذات و ژانر اصلی آن که رئالیتی شو هست برگشتیم. این ژانر قواعد خود را دارد و گروه کارگردانی و طراحی کمترین دخالت را دارند، ضمن اینکه ما این بار سعی کردیم در هر گروه بازیگران ایرانی یک مهمان خارجی هم داشته باشیم تا او هم بازیگران ما را به منزل خود در خارج از کشور دعوت می کند.

وی افزود: این موضوع را با دعوت از بازیگران ترکیه ای، آذربایجانی و لبنانی پیگیری کردیم و با توجه به ژانر رئالیتی شو اتفاقات خیلی جالبی افتاد. برخورد آدمهایی که همدیگر را نمی شناختند پدیده جالب و قشنگی را رقم زد. اما اتفاقی که به واسطه کرونا برای ما رخ داد این بود که به تدریج بازیگران خارجی نسبت به حضور در ایران بی میل شدند؛ اینگونه خانم آناهیت گراگوسیان بازیگر ارمنستانی که با او مذاکره کرده و قرارداد بسته بودیم زودتر از همه منصرف شد و ما مجبور شدیم با یک خانم ارمنستانی دیگر مذاکره کنیم و به توافق برسیم.

وی ادامه داد: اما همان روزها که او قرار بود به ایران بیاید تا فصل چهارم «شام ایرانی» را به اتفاق خانم ها گلچین، معتضدی و محرابی بسازیم، راه های هوایی بسته شد و ما نتوانستیم بازیگر ارمنستانی را داشته باشیم بنابراین او با یک بازیگر ایرانی (نعیمه نظام دوست) جابجا شد.

این کارگردان درباره دلایل تاخیر در ساخت فصل پنجم «شام ایرانی» نیز اظهار کرد: اتفاق بد دیگر این بود که دو تن از بازیگران فصل پنجم ما که گروه آقایان هست خارج از کشور بودند و طبق برنامه آنها باید اوایل اسفند به ایران برمی گشتند و در ایران نقش آفرینی می کردند. یک نفر از آنها برگشت اما متاسفانه دیگری به علت لغو شدن پروازها هنوز نتوانسته به کشور برگردد. با توجه به اینکه ما نمی خواهیم ترکیب بازیگرانمان تغییر کند منتظر می مانیم تا آن بازیگر از خارج از کشور برگردد و این به وضعیت جهانی و بازگشت پروازها به شرایط قبل بستگی دارد.

ابوطالب در پایان گفت: تصورمان این است که شاید در اردیبهشت بتوانیم بازیگر ایرانی را داشته باشیم و فصل پنجم «شام ایرانی» را ضبط کنیم. البته باز هم بازیگر خارجی نداریم و به خاطر ژانر رئالیتی شو که گروه کارگردانی و طراحی دخالتی در اتفاقات مهمانی ها ندارد، کار جذاب تر می شود. همانطور که فصل اول و دوم کار که تدوین شده، خیلی جذاب و دارای لحظات شاد و دراماتیک و زیبایی از آب درآمده و اکنون منتظر پروانه نمایش هستیم و امیدوارم نظر بینندگان را جذب کنیم.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =