مخالفت بازیکنان پرسپولیس با کاهش رقم قرارداد

خبرورزشی نوشت:بعضی بازیکنان پرسپولیس می‌گویند بیش از ۶۰ تا ۶۵ درصد از باشگاه طلبکار هستند و این جدا از آپشن‌های برد در این فصل و همچنین صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی است.

تعطیلات لیگ برتر به خاطر شیوع گسترده بیماری کرونا باعث شده تا تمرینات پرسپولیس به حالت تعلیق درآید. بازیکنان پرسپولیس به صورت اختصاصی و در خانه، برنامه‌های تمرینی خود را پیش می‌برند، اما در همین شرایط، شایعاتی مبنی بر احتمال کاهش قرارداد بازیکنان به خاطر تعطیلی لیگ به گوش می‌رسد. همین موضوع در فوتبال ایران نیز تأثیرگذار بوده و حتی برخی مدیران باشگاه‌ها نسبت به آن واکنش نشان دادند.
با این حال پرسپولیسی‌ها کاملاً مخالف چنین اتفاقی هستند. آن‌ها می‌گویند در طول این فصل پول زیادی از قراردادشان دریافت نکرده‌اند و حتی از فصل قبل بابت اصل قرارداد و پاداش‌ها و آپشن‌ها هم طلب دارند. برخی بازیکنان پرسپولیس می‌گویند با حساب و کتاب خود، بیش از ۶۰ تا ۶۵ درصد طلبکار هستند و این جدا از آپشن‌های برد در این فصل و همچنین صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی است.
از شرایط این‌طور برمی آید که بازیکنان هر تیمی با ماجرای کسر قراردادها به خاطر کمک به مسائل مالی به باشگاه خود کنار بیایند، امکان ندارد بازیکنان پرسپولیس چنین موضوعی را بپذیرند.
چند روز پیش غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ در مصاحبه‌ای، در واکنش به احتمال لغو لیگ و مشکل باشگاه‌ها برای تسویه حساب با بازیکنان خود گفته بود: «این موضوع هم برای سازمان لیگ مهم است زیرا اگر در لیگ‌های اروپایی شاهد تعطیلی بازی‌ها باشیم، چون شرایط اقتصادی‌شان با ما متفاوت است و به بازیکنان خود به صورت هفتگی یا ماهانه پول می‌دهند، چندان ضرر نمی‌کنند، اما در فوتبال ما ممکن است یک باشگاه ۷ یا ۸ ماه به بازیکنانش پول ندهد که این موضوع، کار را برای گرفتن تخفیف و کسر از قراردادها خیلی سخت می‌کند.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =