ثبت بیشترین آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: سه شهرستان شهرکرد، لردگان و بروجن به ترتیب بیشترین موارد ابتلا به کووید۱۹ را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  وبدا; مهندس سید راشد جزایری افزود: بر طبق آمار رسمی کرونا به تفکیک شهرستان‌های مختلف چهارمحال و بختیاری، تا تاریخ شنبه شانزدهم فروردین ماه ۹۹ شهرکرد با ۶۳ بیمار در رتبه اول قرار گرفت، سپس شهرستان لردگان با ۳۷ بیمار و شهرستان بروجن با ۱۵ مبتلا در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
وی با اشاره به موارد ابتلا به کووید۱۹ در دیگر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: بر اساس آمار، تا پایان امروز در شهرستان سامان یک بیمار، در شهرستان بن سه بیمار، در شهرستان فارسان ۱۲ بیمار، در شهرستان اردل ۲ بیمار و در شهرستان کیار ۴ بیمار مبتلا به کرونا به ثبت رسید.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون در شهرستان کوهرنگ موردی از ابتلا به کرونا ویروس به ثبت نرسیده است، عنوان کرد: با ابتلای یک نفر دیگر به کووید۱۹ تعداد مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۳۷ نفر رسید.
جزایری اضافه کرد: متاسفانه با فوت یک نفر دیگر جمع جانباختگان بر اثر کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۱۸ تن رسید، همچنین ۹۱ نفر نیز در این استان بهبود یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =