توزیع بیش از یکهزار تن کالاهای اساسی در ایام نوروز ۹۹ در سطح استان سمنان

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در ایام نوروز ۹۹ و در اسفندماه سال گذشته بیش از یکهزار تن کالاهای اساسی در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، علی تشنه دل با اعلام این خبر افزود: در روزهای شیوع ویروس کرونا و بمنظور تنظیم و مدیریت بازار در این بحران ، از ابتدای اسفندماه سال گذشته و در ایام نوروز ۹۹ در حدود یکهزار و صد تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سطح استان توزیع شده است. 

وی با اشاره به گستردگی تقاضای کالاهای اساسی در این ایام خاطر نشان کرد: به جهت پاسخگویی به تقاضای هم استانی های عزیز ، میزان ۸۰ تن گوشت منجمد گوساله ، ۸۰ تن مرغ منجمد و همچنین بیش از ۳۵ تن مرغ گرم در روزهای نوروز ۹۹ در سطح عرضه توزیع شده است.

این عضو اصلی کارگروه تنظیم بازار استان سمنان تصریح کرد: در ایام نوروز ۹۹ و برحسب ضرورت و با توجه به نیاز مردم ، میزان ۱۵۰ تن سیب و ۲۷۰ تن پرتقال تنظیم بازار جهت رفع نیاز مردم در سطح استان عرضه شده است.

علی تشنه دل با توجه به توزیع گسترده کالاهای طرح تنظیم بازار در سطح استان اظهار داشت: در اسفند ماه سال گذشته و در ایام نوروز ۲۵۰ تن برنج هندی ، ۲۳۰ تن برنج پاکستانی ، ۴۲۸ تن شکر بمنظور رفع نیاز هم استانی های عزیز به کالاهای اساسی در سطح فروشگاه های زنجیره ای و عرضه کالاهای اساسی توزیع شده است .

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: از اوایل اسفندماه سال گذشته برنامه تنظیم بازار در سطح استان آغاز شد که کماکان نیز ادامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا توزیع کالاهای اساسی در سطح استان متوقف نشد و در بخش تامین و توزیع اقلام ضروری مردم اقدامات خوبی صورت پذیرفت که البته بخشی از آن با وجود اتفاقات مربوط به شیوع کرونا تعدیل یا خذف شد که یکی از این برنامه ها برگزاری نمایشگاه های بهاره بود.
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان خاطرنشان کرد: در طول این مدت البته توزیع کنندگان مواد غذایی به هیچ عنوان با محدودیت و ممنوعیتی مواجه نبوده و بدن وقفه به کار خود ادامه دادند و هیچ یک از دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی خللی در کار آنان به وجود نیاورده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =