افزایش سفارش‌های اسنپ فود در روزهای آغاز سال جدید

به گزارش اسنپ فود، تعداد سفارش غذا از رستوران های اسنپ فود که پس از شیوع کووید-۱۹ با کاهش روبرو شده بود، اکنون دوباره افزایش یافته است.

پس از شیوع کووید ۱۹ یا ویروس کورونا سفارش‌های سرویس رستوران اسنپ‌فود کاهش زیادی داشت. در روزهای اخیر، این روند تغییر کرده است. سفارش‌های مشتریان از سرویس رستوران‌ها روز به روز در حال افزایش است و تاکنون افزایشی ۲۵ درصدی در تعداد سفارش‌های این سرویس را شاهد بوده‌ایم.

از این آمار می‌توان اینگونه نتیجه‌گیری کرد که سفارش غذا چه بصورت تلفنی و چه آنلاین افزایش پیدا کرده است.

یکی از دلایل این موضوع می‌تواند شروع به کار افراد از ۱۶ فروردین و پایان تعطیلات نوروزی باشد. با وجود اینکه خیلی از اصناف و شغل‌ها همچنان تعطیل هستند، اما بخشی از کارمندان در شرکت‌های خصوصی و برخی ادارات دولتی دوباره شروع به کار کرده‌اند

از سوی دیگر، در حال حاضر، افراد دیدی شفاف‌تر و دقیق‌تر نسبت به شرایط کنونی به دست آورده‌اند و به نظر می‌رسد این موضوع به کاهش ترس آن‌ها منجر شده است؛ دیگر عاملی که در افزایش سفارش‌ها تاثیرگذار بوده است.

اگر شما نیز با پایان تعطیلات نوروز به سرکار خود بازگشته‌اید و می‌خواهید به صورت تلفنی یا به صورت آنلاین غذا سفارش دهید، لازم است بار دیگر نکات بهداشتی زیر را یادآوری نماییم. لطفا پس از دریافت سفارش، نکات بهداشتی زیر را جهت احتیاط بیشتر در نظر بگیرید:

از برندهای معتبر و رستوران‌های مورد اعتماد خود سفارش دهید.

پس از دریافت سفارش، بسته را ضدعفونی کنید.

ظرف را در غذای شخصی خود سرو کنید.

پیش از مصرف، ترجیحا غذا را دوباره گرم کنید.

رعایت این نکات بهداشتی تنها جهت احتیاط بیشتر است؛ چرا که رستوران‌ها نیز با رعایت موارد بهداشتی غذا را تهیه می‌کنند. علاوه بر این، گرم کردن غذا هرگونه احتمال ناچیز آلودگی را نیز از بین می‌برد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373008

برچسب‌ها