اعتقاد کامل به فعالیت بخش خصوصی داریم/ تولید در کردستان تعطیل نیست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: به فعالیت بخش خصوصی اعتقاد کامل وجود دارد و از هر امکانی برای تقویت این بخش استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد دره وزمی در جلسه حمایت و شناسایی از واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا در استان کردستان اظهار داشت: ما به عنوان حامی تولید و اشتغال به بخش خصوصی و فعالیت های آنان اعتقاد کامل و عملی داریم و در طول سالیان گذشته این امر به کرات اثبات شده است.
وی ادامه داد: همه تلاش ما این است که واحدهای تولیدی استان بتوانند در شرایط بیماری کرونا با کمترین آسیب به فعالیت خود ادامه دهند و هم اکنون نیز تولید در استان تعطیل نشده است.
دره وزمی با بیان اینکه بیماری کرونا به صنعت و بازرگانی داخلی و تا حدودی به تجارت خارجی ضربه زده است گفت: در سازمان صمت واحدی برای شناسایی واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا تشکیل شده تا میزان آسیب ها و خسارات وارده را مشخص کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: دولت اعتباری معادل ۷۵ هزار میلیارد تومان برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته است و ما در صددیم از این محل به واحدهای تحت تاثیر قرار گرفته از بیماری کرونا به محض ابلاغ آن استفاده کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =