۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
پیام استاندار قم به مناسب روز جوان

سرمست گفت: جوانی بهار زندگی و از عطیه‌های ارزشمند الهی است و جوانان یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین سرمایه‌های اجتماعی و انسانی جامعه محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین از قم ؛بهرام سرمست استاندار قم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر، در پیامی روز جوان را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جوانی بهار زندگی و از عطیه‌های ارزشمند الهی است و جوانان یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین سرمایه‌های اجتماعی و انسانی جامعه محسوب می‌شوند. قشری مهم و تأثیرگذار که رمز موفقیت هر کشوری در رسیدن به توسعه و پیشرفت، مرهون استفاده مطلوب و شایسته از ظرفیت و پتانسیل جوانان در عرصه‌های مختلف است و ایران اسلامی به عنوان کشوری جوان و بهره‌مند از جوانانی نخبه و دین دار، از شرایط و موقعیت بسیار خوبی برای رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی و بین‌المللی برخوردار می‌باشد.

نامگذاری سالروز ولادت جوان رعنای حماسه کربلا و اسوه پاکی و مردانگی حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان، انتخابی زیبا و الهام بخش و حرکتی ارزنده در جهت الگودهی به جوان آگاه و متعهد است. فرصت را مغتنم دانسته ضمن تبریک این روز فرخنده به جوانان پرشور و متعهد کشور و استان قم و آرزوی توفیقات بیشتر برای آنان، امیدوارم حضور و مشارکت سازنده این قشر در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه‌های نوپدید علمی و فناورانه دانش بنیان، زمینه ساز جهش تولید و افتخارات روزافزون برای میهن عزیز اسلامی باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =