رئیس پلیس استان از پلمب ۱۷۲ واحد صنفی متخلف در همدان خبر داد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ۱۷۲ واحد صنفی متخلف در این استان پلمب شدند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح با اعلام اینکه در راستای اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیر ضرور در همدان از ابتدای طرح تاکنون ۱۷۲ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شده است افزود: با هدف پیشگیری از بیماری کرونا، ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان با همکاری اتاق اصناف از ۱۱۶۸ واحد صنفی در شهر همدان بازدید کردند.

وی با اشاره به انجام بازدید های شبانه روزی از هتل ها و مهمان پذیر ها و خانه مسافر ها، خاطرنشان کرد: در این رابطه گشت های مشترک با میراث فرهنگی در سطح شهر همدان فعالیت داشتند که ۲۰۷ خانه مسافر مورد بازرسی قرار گرفت که از ۵۸ واحد تعهد مبنی بر عدم پذیرش مسافر اخذ و ۹ خانه مسافر غیر مجاز نیز پلمب شد.

فرمانده ارشد پلیس در استان افزود: ۵ واحد آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی که اقدام به گرانفروشی ماسک و مواد ضدعفونی برابر گزارش های شهروندان کرده بودند پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با اشاره به بازدید ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از کافی نت ها، گیم نت ها، باشگاه های ورزشی و قهوه خانه ها و قلیان سراها هم گفت: در این بازدید ها ۵ واحد گیم نت ، ۱۲ باشگاه ورزشی و ۹ قهوه خانه و قلیان سرا به علت رعایت نکردن اخطاریه های صادره پلمب شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =