۰ نفر
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
انتخاب مبلمان اداری متناسب با نیازها

انتخاب درست مبلمان اداری برای افرادی که در صدد تهیه یک مبلمان اداری شیک و در عین حال باکیفیت هستند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

همان طور که می دانید راهنمای خرید مبلمان اداری به شما کمک می کند تا بهترین مدل مبلمان اداری را برای شرکت یا محل کار خود تهیه کنید.

پس اگر به این موضوع علاقه دارید به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

از جمله محصولاتی که برای تهیه آنها باید نکات ویژه ای را مدنظر قرار دهیم عبارتند از :

· میز اداری شامل میز اداری مدرن یا میز مدیریتی سلطنتی

· صندلی اداری

· مبل اداری

· صندلی مدیریتی

· صندلی کنفرانس

· صندلی کانتر

· میز جلو مبلی

صندلی اداری

صندلی های اداری با تنوع و قیمت های گوناگون در بازار عرضه می شوند.

رایج ترین نام هایی که در این حوزه خواهید شنید عبارتند از صندلی مدیریتی ، صندلی معاونتی ، صندلی کارمندی و کارشناسی ، صندلی کنفرانس ، صندلی کانتر و صندلی انتظار.

بعضی از ویژگی ها به راحتی قابل مشاهده هستند و می توانید بر اساس آنها محدوده مورد نظر خود را کوچک تر کنید تا بتوانید سریع تر و راحت تر مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

برای مثال انتخاب میان صندلی ثابت یا صندلی چرخ دار، صندلی دسته دار و بدون دسته ، صندلی پشت بلند و پشت کوتاه به راحتی امکان پذیر است.

مبل اداری

برای خرید و سفارش مبل اداری شما با گزینه های متعددی روبرو می شوید.

مبل اداری را میتوان در اتاق مدیریت ، در فضای مدیران میانی و کارشناسانی که نیاز به جلسات متعدد دارند بیشتر استفاده شود.

بعضی از مبل های اداری برای جلسات طولانی مدیران مناسب هستند و فرم و راحتی آنها نزدیک به آن چیزی است که به عنوان مبل راحتی در یک فضای نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد.

بعضی از مبلمان های اداری بیشتر نزدیک به صندلی هستند و برای فضاهای کوچک یا فضاهای انتظار که باید تعداد زیادی از افراد را در خود جای بدهد طراحی شده اند.

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه مبلمان اداری کلاسیک را انتخاب کنید ، مشخص کنید که مبل را برای چه فضا و کارکردی می خواهید و در ضمن آنکه نیم نگاهی هم به سبک دکوراسیون فضای اداری خود داشته باشید.

میز اداری

میز های اداری تنوع های بسیار زیادی دارد.

در واقع میزهای اداری برای فضاهای مختلف تعریف های متفاوتی دارند.

نوع میزی که در فضاهای اداری کلاسیک که معمولا اداره ها و سازمان های دولتی را شامل می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد با نوع میزی که در بسیاری از شرکت های خصوصی و سازمان های بروز تر مانند استارتاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد ، کاملا متفاوت هستند.

میزهای اداری از نظر فرم ، خطی یا ال (L) هستند و گاهی به آنها میز کنفرانس متصل می شود.

رایج ترین نام ها در حوزه میز اداری ، میز مدیریت ، میز کارمندی و کارشناسی ، میز کنفرانس ، میز کامپیوتر و میز کانتر هستند.

کتابخانه های اداری

کتابخانه های اداری نیز همانند سایز بخش های مبلمان اداری ، دارای تنوع و کارکردهای متفاوتی هستند.

نکته بسیار بدیهی این است که در خرید مبلمان باید نسبت به کاربرد فضا و نیاز شما از کاربری آن حتما دقت شود. ابتدا، کابرد فضایی که قصد تجهیز آن را دارید یا اینکه فضای شرکت شما چگونه و به منظور مورد استفاده قرار خواهد گرفت را مشخص کنید.

سپس تصمیم بگیرید چه مبلمان و تزئینات اصلی شامل میز اداری و میز جلو مبلی، کمد اداری و بایگانی، میزهایی برای تجهیزات اداری و … را در این فضا جای خواهید داد.

 برای مثال اگر شرکت شما زونکنهای زیادی برای بایگانی اسناد و مدارک دارد، باید تعداد کمدها بیشتری را در آن تعبیه کنید. یا اینکه اگر در طول مراجعین زیادی دارید، مبلمان نشیمن به همراه میزهای جلو مبلی و میز عسلی ایده خوبی برای پذیرایی از مهمانان شما خواهند بود.

انتخاب یک استایل برای مبلمان اداری مدرن

از آنجایی که زمان زیادی از روز خود را در شرکت میگذرانید، مبلمانی را انتخاب کنید که نماینگر سلیقه طراحی شما باشد.

نخستین قدم در چیدمان و طراحی داخلی یک فضا، انتخاب تم رنگی مناسب با کاربرد آن فضاست.

بهتر است ترکیب رنگی خاصی برای محیط دفتر خود انتخاب کنید و رنگ مبلمان را نیز با توجه به این ترکیب و کاربرد فضایی که مبلمان قرار است در آن قرار گیرد، انتخاب کنید.

 برای مثال رنگ سبز یا نارنجی گزینه ی خوبی برای مبلمان اتاق جلسات هستند، زیرا این رنگها خلاقیت را بالا میبرند و به خلق ایده های جدید کمک میکنند. رنگ آبی نیز یادآور قدرت مدیریتی است و انتخاب خوبی برای اتاق مدیر عامل یا مدیران اجراییست.

انتخاب مناسبترین نوع مبل اداری

دقت داشته باشید که برخی از مبلمان شما ساعات زیادی را در طول روز درگیر خواهند بود، از این باید به دو نکته در هنگام خرید آنها توجه داشته باشید : یک راحتی و کاربردی بودن و دیگری جنس و کیفیت آنهاست.

در مبل اداری که کاربر از آن در طولانی مدت استفاده میکند، باید نکات ارگونومیکی استاندارد رعایت شده باشدتا کاربر در نشستن طولانی مدت احساس ناراحتی نکند.

این نکته را در نظر داشته باشید که شما هیچگاه قادر نخواهید بود مبلمانی را انتخاب کنید که همه افراد بر روی آن احساس راحتی داشته باشند.

زیرا بدن افراد با یکدیگر تفاوت دارد و از همین رو هر کدام در یک نوعی از مبلمان جای خواهند گرفت. پس در هنگام انتخاب سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که برای اکثریت افراد با بدن متناسب همخوانی داشته باشد.

مبلمان اداری لوکس سی رن

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373392