رئیس پلیس استان: ۱۶۷۰ خودرو غیر بومی از همدان به شهرهای خود بازگردانده شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: برای پیشگیری و کنترل کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، یک هزار و ۶۷۰ دستگاه خودرو غیر بومی از همدان به مبداء خود بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح با اعلام اینکه ۴۱۳ راننده متخلف در همدان توسط عوامل پلیس راهور اعمال قانون شدند، افزود: ۳۰۰ راننده متخلف از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط تیم های گشتی پلیس راه جربمه و ۱۹ خودرو نیز متوقف شده است.

رئیس پلیس استان با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۱ فروردین ماه جاری ادامه دارد و با متخلفان مانند روز های قبل برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: این طرح در ۲۱ نقطه از محورهای مواصلاتی استان در حال اجرا است و همچنان از رانندگان عزیز در خواست می کنیم که از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده وبه توصیه های پلیس توجه کنند.

وی با اعلام اینکه ترددهای ایام نوروز در استان ۴۴ درصد کاهش داشته است، گفت: خوشبختانه مردم عزیز همکاری خوبی با پلیس داشتند و از سفرهای نوروزی و غیرضرور خودداری کرده و در منزل ماندند.

مقام ارشد پلیس در استان با اشاره به کاهش ۶۴ درصدی جان باختگان تصادفات استان در ایام نوروز، اظهار داشت:خوشبختانه در نوروز امسال شاهد کاهش ۶۶ درصدی تصادفات از جمله تصادفات فوتی،جرحی وخسارتی در سطح استان بودیم.

سردار کامرانی صالح در خاتمه غلبه بر کرونا و مهار و کنترل این بیماری را نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم دانست و تاکید کرد: تا زمانی که عموم شهروندان، مسئولان را در اجرای طرح های مقابله ای همراهی نکنند نمی توان کار خاصی از پیش برد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =