تحلیل و بررسی «پایتخت۶» جایگزین پخش پشت صحنه جذاب شد!

پس از دستور رئیس صداوسیما برای بررسی حواشی سریال «پایتخت» پخش پشت صحنه سریال برای دومین شب متوالی لغو و میزگرد بررسی فصل ششم این سریال جایگزین آن شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صفری در این خصوص توضیح داد: «شب صحبت» برنامه گفتگومحور ترکیبی است که به بررسی و تحلیل فرامتن اتفاقات روز کشور می پردازد.

وی افزود: به دلیل موجی که «پایتخت۶» ایجاد کرد و توفیقی که با درگیر کردن سطوح و بخش های مختلف جامعه به دست آورد به یک موضوع قابل بحث و بررسی تبدیل شد.

این تهیه کننده ادامه داد: در حوزه بررسی آثار نمایشی پیش از این «ترور خاموش» را که به موضوع مواد مخدر و آسیب های اجتماعی می پرداخت بررسی کردیم و حالا سراغ «پایتخت» آمدیم که موج عظیمی ایجاد کرد و حواشی نیز به دنبال داشت.

به گفته صفری سیروس مقدم کارگردان و مهدی فرجی مشاور سریال و مدیر سابق شبکه یک مهمانان این برنامه هستند که به سوالاتی صریح در خصوص انتقاداتی که به سری ششم «پایتخت» شده پاسخ می دهند.

این برنامه در دو قسمت امشب و فردا شب با اجرای محمود گبرلو ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    39 0
    یعنی این سریال نقد کردن هم داره ؟ وقتی هیچ سوژه ای در میان نیست و متلکهای اجتماعی و سیاسی سطح پایین و جکهای کوچه بازاری وارد متن فیلم نامه میشود و سریال از جریان مشخصی برخوردار نیست و زمان و مکان و اتفاقات اصلا به هم ارتباطی ندارد و شعور مخاطب به بازی گرفته میشود واقعا چه نقدی احتیاج است ... فقط خوبه آقای مقدم به این دو قسمت سریال اشاره کنه که زمان سریال مربوطه به چه سالهایی است و در این سریال حج در چه زمانی انجام شد و اینکه آیا متن خبر بدست گوینده آن داده میشود تا در ماشین آن را مطالعه کند .
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    7 0
    این نوع سبک میزگرد ها که سازندگان اثر به سوالات صریح مردم جواب بدن خیلی خوبه به شرطی که ادامه پیدا کنه و فرمایشی از بالا هم نباشه!
  • US ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    46 0
    جون مادرتون بی خیال شوید . خداروشکر این سریال با همه نکبت ها و زشتی هایش تمام شد و ما هم داریم فراموشش میکنیم. اینقدر هر روز ازش گزارش نگذارید. چه علیه اش. چه در طرفداری اش
  • لیلا IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    10 0
    واقعا مسخرشو در آوردین یه سریال جذاب رو از مردم گرفتین توی این روزای بی حوصلگی مردم و کرونا
  • زهرا IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    7 0
    این شادی رو از مردم نگیرین خدا ازتون نمی‌گذره
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    5 0
    با وجود برخی انتقاداتی که به سریال پایتخت ۶ وارد بود، اما این سریال نکات مثبت و آموزنده هم داشت که باید به آن توجه گردد.
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    7 0
    فقط چون بعضی از سکانسهای آخرش خوششون نیومده پشت صحنه رو پخش نکردن. مملکت هم مال هموناس مردم هم هیچ ارزشی ندارن
  • پاک بین IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    19 0
    برنامه تحلیلی نبود ،تمجیدی بود .
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    بیایید پول ساخت را پیشاپیش و بیشتر از پیش بدید آقایایون ببرند بخورند و دیگر فیلم سریال نسازند آسیب آنها می شود برابر امثال خاوری. ملت فراموش می کنند اما دریدن فرهنگ و به لجن کشیدن آن سال های سال و بلکه تا قیامت خواهد ماند