رزمایش «شهدای مدافع سلامت» فردا در خراسان‌جنوبی آغاز می‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک به یاد شهدای سلامت و با هدف مبارزه با بیماری کرونا از نوزدهم فروردین‌ماه جاری در استان خراسان‌جنوبی خبر داد.

 به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی ؛ سردار علی قاسمی در بیرجند، با اشاره به نقش‌آفرینی نیروهای مسلح و بسیجی در عرصه سلامت و مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: این نیروها با تمام توان خود در کنار مردم قرار دارند.

وی از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک به یاد شهدای سلامت در استان خراسان‌جنوبی خبر داد و بیان داشت: این رزمایش از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه از شهر بیرجند به‌عنوان مرکز استان آغاز و به‌مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت در سطح تمام مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود، عنوان کرد: این رزمایش با همکاری بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری برگزار می‌شود.

قاسمی از ضدعفونی کردن اماکن، معابر فرعی و محلات کمتر برخوردار و برخی روستاهای حریم شهر در قالب این رزمایش خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغ شده توسط وزارت بهداشت در خصوص ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی رعایت خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =