ایجاد زمینه اشتغال ۴۱۰۰ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته زمینه اشتغال ۴۱۱۳ مددجو با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،  علی ملک پور با اشاره به کسب رتبه نخست کمیته امداد استان در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان ساکن روستاها و مناطق عشایرنشین و طرح راهبری شغلی بیان کرد: از مجموع ۴۱۱۳ طرح اشتغال اجرا شده، ۱۹۹۳ طرح در مناطق روستایی و عشایری با اعتبار ۵۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.
وی بابیان اینکه طرح‌های اشتغال مددجویان توسط کارشناسان بررسی و پس از تأیید برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به صندوق امداد ولایت و بانک‌های عامل معرفی می‌شوند افزود: ۲۱۲۰ طرح اشتغال نیز با اعتبار ۵۹ میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان اجرا شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اجرای طرح راهبری شغلی ادامه داد: در طرح راهبری شغلی، طرح‌های اشتغال از سوی راهبران شغلی معرفی می‌شوند، سپس این طرح‌ها توسط هیئت شناسایی، ارزیابی، هدایت و نظارت بر راهبران شغلی بررسی و نتیجه به اطلاع کارآفرینان و صاحبان مشاغل می‌رسد.
ملک پور خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۱۵۴۴ طرح راهبری شغلی با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان اجرا شده است. وی ضمن بیان اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای و مهارتی ویژه مددجویان گفت: ۳۰۰۱ مددجوی کمیته امداد استان دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را گذرانده‌اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =