دروازه‌بان تیم ملی هم به چالشِ زیبا پیوست/عکس

در حالیکه تعداد چالش‌های فراوانی این روزها در صفحات اجتماعی اوج گرفته است دروازه بان تیم ملی در چالشی دوست داشتنی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که این روزها صفحات اجتماعی پر از چالش‌های رنگارنگ و متفاوت شده است و بسیاری از آن‌ها عملا جذابیتی به همراه ندارد، دروازه بان تیم ملی، با پیوستن به چالشی متفاوت، اتفاق زیبایی را رقم زد.

رشید مظاهری که به دعوت همسر خود در این کمپین حضور یافت خود را به عنوان جدیدترین نفر انجمن اهدای عضو معرفی کرد و با انتشار کارت اهدای عضو خود در صفحه اجتماعی اینستاگرام خود، هم به عنوان استوری و هم به عنوان پست، سعی در معرفی بیشتر این چالش و البته ترغیب حضور بیشتر مردم و هواداران خود و تراکتوری‌ها داشت.
دروازه بان ملی پوش تراکتوری‌ها تعداد زیادی از دوستان و هواداران تراکتور را به رسم اصول چالش‌های اینچنینی به حضور در انجمن اهدای عضو دعوت کرد. اتفاقی که باعث خواهد شد تا در زمان مرگ، اجازه اهدای اعضای بدن نفر مورد نظر را بدهد.

گلر این روزهای تراکتور که پس از شش فصل حضور در اصفهان و تیم ذوب آهن، از ابتدای لیگ نوزدهم راهی تبریز شد، در سال‌های اخیر و در زمان حضور مربیانی همچون کارلوس کی روش و مارک ویلموتس، یکی از دروازه بان‌های منتخب تیم ملی در اردوها حضور داشت.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =