طلاب و روحانیون بسیجی تا ریشه کنی ویروس کرونا در کنار مردم هستند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا، بسیج طلاب و روحانیون با همت جهادی همواره در کنار مردم ایستاده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علی مراد یوسفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان(عج)، گفت: بسیج روحانیون و طلاب بسیجی در استان البرز از روزهای نخست شیوع کرونا  برای مقابله با  این ویروس منحوس ثابت قدم وارد میدان شدند و به مدافعان و سربازان خط مقدم سلامت پیوستند.
وی افزود: این طلاب شبانه روز در کنار پزشکان و پرستاران در خدمت بیماران کرونا بوده و رسالت خود را خدمت به مردم می‌دانند.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع ) استان البرز با بیان اینکه  آثار بیماری کرونا به سبب ایجاد وابستگی مردم به خداوند و حالت معنوی جهانی حتی بین غیر مسلمانان شده است، بیان کرد:کرونا موجب انسجام و تألیف قلوب میان ارکان و قوای مختلف نظام و مردم شده که نمونه این اتحاد و همدلی را در دفاع مقدس شاهد بودیم.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه  در شرایط کنونی و همچنین هجمه دشمن بر علیه دین و روحانیت باید هوشیار بوده و توان خود را جهت بصیرت افزایی و کمک به مردم متحد کنیم، تصریح کرد: تا ریشه کنی کامل  ویروس کرونا، بسیج طلاب و روحانیون با همت جهادی همواره در کنار مردم ایستاده‌اند.
حجت الاسلام و المسلمین یوسفی با تاکید بر این که روحانیون با همه ظرفیت و توان در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس هستند،گفت: طلاب هم برای تعلیم موارد بهداشتی به دیگران برای پیشگیری از شیوع کرونا حضوری موثر و مستمر دارند.
وی با بیان اینکه مردم باید برای پیشگیری از شیوع کرونا مشارکت کنند و نباید این بیماری را شوخی گرفت چرا که تمام کره خاکی را دربرگرفته حتی دشمنان  ایران اسلامی و کشورهای پیشرفته از کنترل آن عاجز شده‌اند، تصریح کرد: سپاه، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی در آرامستان‌ها کارگروهی تشکیل داده‌اند و با رعایت پروتکل بهداشتی درباره شیوه دفن مردگان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه برخی مراجع تقلید انجام غسل افراد فوت شده بر اثر کرونا را ضروری دانسته‌اند،گفت: در دستورالعمل‌های انجام این امر مهم و ضروری به صورت کاملا بهداشتی و ضدعفونی شده انجام می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =