نظارت بر صنوف میوه و تره بار ایلام تشدید می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: نظارت بر صنوف میوه و تره بار ایلام تشدید می شود.

به گزارش خبرآنلاین از ایلام ؛«یارالله نصیری»  اظهار کرد: بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت امروز از نحوه فعالیت بازار میوه و تره بار ایلام بازدید کردند.

وی گفت: نظارت در بازار میوه و تره بار توسط بازرسین به صورت مستمر در حال پیگیری است و در این راستا امروز درقالب گشت مشترک از میادین میوه و تره بار، عمده فروشی و نیز صنوف خرده فروشی بازدید به عمل آمده است.

نصیری افزود: در این بازرسی ها ضمن رصد بازار و کشف قیمت، بر تعدیل نرخ میوه و تره بار تاکید و برای تعدادی از واحدهای صنفی متخلف پرونده تعزیری تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تصریح کرد: بازرسین صمت استان ایلام در دو نوبت صبح و عصر کار نظارت را بر عهده داشته و وضعیت اقلام میوه و تره بار را به صورت روزانه رصد می کنند.

وی افزود: از همشهریان عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه  تخلف اعم از گرانفروشی، کم‌ فروشی و.... مراتب را به تلفن ۱۲۴ ستاد خبری صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند.

وی با قدردانی از مشارکت و همراهی بیش از ۹۰ درصد صنوف با دولت و کمک در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، یادآور شد: انتظار داریم پس از شروع فعالیت صنوف همه موارد بهداشتی توسط کسبه و بازاریان رعایت شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =