راه اندازی «مسجد مجازی» در کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از راه اندازی مسجد مجازی با عنوان «برنامه عمل کانون های فرهنگی هنری مساجد» در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اطلاع رسانی از اخبار کووید ١٩ اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، محمدرضا مظاهری» ضمن اعلام این خبر افزود: تدوین و تنظیم «برنامه عمل کانون های فرهنگی هنری مساجد» برای فعالیت های مشترک به جامع نگری و فراسونگری و بسیج منابع می انجامد و ارتباط، هماهنگی و هم افزایی نیروها و نهادهای همسو را در صحنه عمل به همراه دارد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: «برنامه عمل کانون های فرهنگی هنری مساجد» به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ها و عملکرد کانون های فرهنگی هنری اجرا می شود.
وی ابراز کرد: «برنامه عمل کانون های فرهنگی هنری مساجد» با هدف استفاده حدأکثری و بهینه از ظرفیت ها و منابع انسانی ارجمند و فاخر مساجد به ویژه ائمه جماعات و کانون های مساجد در مهار تبعات و پیامدهای بیماری کرونا اجرا می شود.
مظاهری، حمایت و پشتیبانی معنوی از کادر پزشکی و درمان، خانواده کادر پزشکی و درمان، بیماران مبتلا به کرونا، اقشار محروم و آسیب پذیر، مأمومین و مسجدی ها، مسجد و رسانه های گروهی را از عناوین «برنامه عمل کانون های فرهنگی هنری مساجد» عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =