۲ نفر
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
وقتی کرونا برای اسرائیل سودآوری می کند

ایسنا نوشت: اتحادیه عرب هشدار داد، رژیم صهیونسیتی از شرایط ناشی از بحران ویروس کرونا برای الحاق اراضی جدید فلسطینی و توسعه شهرک‌سازی سوءاستفاده می‌کند.

به گزارش القدس‌العربی، اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، احمد ابوالغیط، دبیرکل این اتحادیه تماسی تلفنی از صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) دریافت کرد.

دو طرف در جریان این گفت‌وگوی تلفنی به بررسی مقابله با ویروس کرونا در کرانه باختری و غزه و همچنین سوءاستفاده از شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا از جانب اسرائیل برای الحاق اراضی جدید فلسطینی و توسعه شهرک‌سازی پرداختند.

دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد، رژیم صهیونیستی از شرایط فوق‌العاده جهانی مربوط به ویروس کرونا برای توسعه شهرک‌سازی و تحمیل واقعیتی جدید در اراضی اشغالی فلسطین به ویژه در قدس شرقی و اطراف آن سوءاستفاده می‌کند و این امر بیانگر تلاش برای سوء استفاده از مشغولیت جهان به مقابله با ویروس کرونا برای اجرای نقشه‌های افراطی در الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری است.

ابوالغیط ضمن هشدار نسبت به اجرای نقشه‌های الحاق مناطقی از اراضی اشغالی فلسطین، تصریح کرد: این اقدام رژیم صهیونیستی بازی با آتش و دعوت علنی به تشدید تنش است؛ در شرایطی که دنیا نیاز به تمرکز تلاش‌ها و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بر روی مقابله با ویروس جهانی کرونا را دارد.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    فکر کردم مثل چین از طریق صادرات لوازم پزشکی داره سودآوری میکنه.
  • AE ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    0 0
    مردم مظلوم فلسطین