تولید روزانه ۱۰۰۰ دست لباس کادر درمانی توسط جهادگران جامعه القرآن کرج

جهانخواه مسئول موسسه فرهنگی خیریه جامعه القران کرج گفت: از حضور فعال مردم و اعضای جامعه القرآن کرج در کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، جهانخواه مسئول موسسه فرهنگی خیریه جامعه القرآن کرج با اشاره به اینکه در پی شیوع ویروس کرونا کارگاه تولیدی لباس‌های بیمارستانی و ماسک به همت بانوان جهادگر در موسسه فرهنگی، مذهبی و خیریه جامعه القرآن راه اندازی شده است، تا کمبود وسایل بهداشتی این روزها را تامین کنند. 
جهانخواه  با بیان اینکه خواهران و برادران جهادگر با توجه به نیاز مبرم بیمارستان های شیفت کرونایی در استان و نیز در اوضاع شیوع کرونا اقدام به کمک‌رسانی به این کارگاه تولید ماسک و البسه بهداشتی کادر درمان کردند افزود : در این کارگاه که جهادگران خواهر و برادر در شیفت و روزهای متفاوت حضور دارند، اقلام بهداشتی لباس ایزوله، گان، ملحفه و روبالشتی و نیز میان وعده  در جهت توزیع به کادر درمانی کرونایی بیمارستان ها در سطح استان بسته بندی می شود.
وی افزود: خیاطان اعضاء موسسه جامعه القرآن کرج با تهیه ۲۰ چرخ‌  خیاطی در منازل به شعار سال که توسط رهبری «جهش تولید» نام‌گذاری شده است لبیک گفتند و با حضور در میدان تولید دوخت لباس مخصوص بیمارستان  مشغول به خدمت رسانی هستند.
وی با اشاره به راه اندازی گارگاه تولید ماسک و البسه بیمارستانی، گفت: این کارگاه ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰۰ لباس ویژه پرستاران و پزشکان (گان) را دارا است.
جهانخواه گفت: یکی از اقدامات مهم موسسه در این عرصه، تهیه ماسک برای آحاد مردم و سایر مراکز درمانی است که به این منظور از خواهران و برادران دارای مهارت لازم در دوخت و دوز دعوت شد تا باتوانمندی خود در این زمینه فعالیت کنند.
وی به همکاری خیرین و مردم  برای اجرای طرح  توزیع  بسته های معیشتی در سطح استان هم اشاره کرد و در پایان یادآور شد:‌ بیش از ۴۵ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند و خانواده های کم برخوردار بیماران کرونایی اهدا شده است. با یاری و نصرت الهی، توجهات ائمه اطهار (ع) و با مشارکت و همراهی مردم عزیز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هرچه زودتر براین بحران غلبه کرده تا برگ زرینی دیگر بر افتخارات ملت ایران افزوده شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =