مدیر حوزه های علمیه همدان: دروس حوزه های علمیه به صورت مجازی خواهد بود

مدیر حوزه های علمیه همدان گفت: اساتید، مباحث آموزشی را به صورت مجازی در اختیار مدیریت آموزش مدارس حوزه علمیه قرار می‌دهند تا دروس برای طلاب از طریق فضای مجازی ارسال ‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛  آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: فعلا تمامی دروس حوزه های علمیه از طریق فضای مجازی از اساتید دریافت و برای طلاب ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باید برای شکست این ویروس به خداوند بزرگ توکل کنیم، چرا که خداوند در همه مشکلات راهگشاست؛ ما همانطور که هشت سال دفاع مقدس را با توکل به خدا و همراهی با امام راحل (ره) با پیروزی پشت سرگذاشتیم، در این شرایط نیز با یاری خدا پیروز خواهیم شد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از تلاش‌های بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان برای مقابله باکرونا تقدیر کرد و افزود: حفظ جان مردم از ارزش بسیار  بالایی برخوردار بوده و تا جایی که ممکن است چه در بخش دولتی و چه غیردولتی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و اقشار مردم همه باید همکاری لازم را برای پشت سر گذاشتن این شرایط سخت داشته باشند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه در این ایام بسیجیان از اقشار مختلف، دانشجویان، طلاب و جمعی از مردم در راستای مقابله با کرونا و ضدعفونی مناطق  مختلف پای کار هستند، تصریح کرد: مسئله مهم این است که باید در اقدامات پیشگیرانه و مقابله با کرونا، با دقت بالا قدم برداشت و تصمیم گرفت و اهمیت این موضوع را مادامی که کرونا از میان نرفته، جدی گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کسب و کار مردم در این ایام آسیب دیده، باید تدابیری برای جبران این آسیب‌ها اندیشیده شود هرچند که دولت مصوباتی را در این زمینه داشته است.

رئیس حوزه های علمیه استان توصیه کرد: در این روزها با توکل به خدا و توسل به امام زمان (عج) مخصوصا در شب میلاد ایشان، برای عبور از این شرایط دعا کنیم.

آیت‌الله موسوی اصفهانی یادآور شد: در کنار توکل، باید دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنیم و دیدگاهمان این نباشد که اگر دیگران از خانه بیرون می‌روند ما هم نباید در خانه بمانیم بلکه باید از عزیزانمان نیز بخواهیم که با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی، به شکست کرونا کمک کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =