کنسرت خواننده ایتالیایی برای صندلی‌های خالی

فارس نوشت: آندره بوچلی خواننده سرشناس ایتالیایی، روز عید پاک به صورت زنده در کلیسای جامع دوموی شهر میلان برای صندلی‌های خالی برنامه اجرا می‌کند.

کلیساروها در روز یکشنبه عید پاک مسیحی به خاطر شرایط کرونایی نمی‌توانند برای عبادت وارد کلیسا شوند اما اینجا یک استثنا وجود دارد و آندره بوچلی خواننده سرشناس ایتالیایی قرار است در آن شب در مکان تاریخی کلیسای جامع دوموی میلان آواز سر دهد. این برنامه به صورت جهانی و زنده از یوتیوب پخش خواهد شد.

در این اجرا تنها امانوئل ویانلی ارگ‌نواز کلیسای جامع و برای این رویداد بوچلی را همراهی می‌کند. این برنامه بدون مخاطب برگزار خواهد شد.

بوچلی در این کنسرت که آن را «موسیقی برای امید» نام نهاده، قطعات معروفی همچون «آوه ماریّا»(درود بر مریم) و «سانتا ماریّا»(مریم مقدس) را اجرا می‌کند.

کنسرت این خواننده اُپرا در ساعت ۷ غروب روز یکشنبه در میلان و به وقت ایتالیا، یک بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا و ۱۰ صبح به وقت غرب آمریکا برگزار می‌شود. این برنامه همچنین در صفحه اختصاصی بوچلی در یوتیوب نیز قابل مشاهده خواهد بود.

بوچلی هیچ مبلغی برای برگزاری این کنسرت دریافت نکرده است. شهر میلان، ونراند فابریکا دل دومو، شوگر میوزیک، گروه یونیورسال میوزیک و یوتیوب برای برگزاری و پخش زنده این برنامه مشارکت کرده‌اند.

۲۴۱۲۴۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =