اصناف کم خطر در چهارمحال وبختیاری از ۲۳ فروردین  فعالیت خودرا آغاز خواهند کرد

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور فعالیت اصناف کم‌خطر این استان از روز شنبه ۲۳ فروردین‌ماه‌جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل استانداری ،جعفر مردانی در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این اقدام براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغ آن به استان‌های کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: براساس این طرح اصناف پُر خطر که اسامی آنها ابلاغ شده است، همچنان تعطیل می‌ماند و بقیه صنف‌ها جزو اصناف که در دسته کم‌خطر هستند، می‌توانند فعالیت خود را از روز شنبه ۲۳ فروردین‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کنند.

وی یادآور شد: کمیته‌ای متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، اماکن نیروی انتظامی، دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بازرسی‌ها و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصناف چهارمحال و بختیاری را تشدید کنند.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این مدت با تمامی افراد فعال علیه بهداشت عمومی جامعه برخورد جدی می‌شد.

وی، با اشاره به ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۳۰ فروردین‌  گفت: تا زمان اجرای این طرح از ورود تمامی خودروهای دارای پلاک غیربومی، افراد غیرساکن در چهارمحال و بختیاری و ترددهای غیرضروری جلوگیری و متخلفان جریمه ۵ میلیون ریالی و خودرو آنان توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

مردانی از مردم تقاضا کرد، برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همچنان در خانه‌های خود بمانند و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

وی درخصوص نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری افزود: کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان باید براساس ابلاغ معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با دو سوم ظرفیت کار کنند و فعالیت یک سوم نیروها به‌ صورت گردشی باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =