لایروبی ۱۰۰ کیلومتر از رودخانه های استان لرستان

مدیر عامل شرکت آب‌منطقه‌ای لرستان گفت: تاکنون بیش از۱۰۰ کیلومتر از طول رودخانه‌های لرستان در۱۰۰ نقطه اضطراری و اولویت‌دار با هدف کاهش احتمالی خسارات ناشی از سیل لایروبی شده است.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «محمد میرزایی» اظهار کرد: در ۱۶۴ نقطه از استان شامل ۳۶ پروژه بازسازی تاسیسات آبی، ۳۷ طرح ایستگاه هیدرومتری و ۹۱ بازه کاری مهندسی رودخانه مشغول فعالیت هستیم و در مجموع تاکنون بیش از ۱۰۰ کیلومتر از نقاط اضطراری و اولویت‌دار رودخانه‌های سطح استان لایروبی شده است.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با مدیران ادارات منابع آب شهرستان های تابعه و بازدیدهای میدانی و استفاده از ظرفیت مهندسین مشاور، ابتدا نقاط اضطراری و اولویت دار شناسایی و  عملیات اجرایی لایروبی انجام شده است.

میرزایی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سیل از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد متغیر است و طرح های زیادی از جمله ۱۰۰ کیلومتر لایروبی که جز تعهدات‌ بوده انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: همچنین پروژه‌های ساماندهی روستاهای چم دیوان، زوراندول، افرینه، جلگه، روبند، پیچ بابابهرام، اردوگاه ملاوی، گل‌گل و تیمورآباد به طور ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و کل اعتبارات سیل تا پایان سال مالی به طور کامل جذب می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =