۰ نفر
۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
آقای سعادتمند، شعارهایی که امروز دادید واقعی بود؟

مدیرعامل استقلال امروز شعارهایی داد که نشان داد بیشتر برای تهییج هواداران بوده تا مصاحبه‌ای از سر منطق!

بدون تعارف اگر من هم به جای سعادتمند بودم شعارهای این چنینی می دادم. چون باید نظر هوادار را جلب کنم و معلوم است که هرگز زیر بار معرفی قهرمان در لیگ برتر نمی رفتم و ...

جناب سعادتمند اجازه بدهید مهری که پای حکم مدیرعاملی شما زده خشک شود بعد شعارهای اینچنینی بدهید و برای اینکه هواداران استقلال را تهییج کنید حرف‌های جذاب بزنید!

کسی نگفته پرسپولیس قهرمان است و هنوز هیچ حکمی هم صادر نشده؛ اما در صورت امکان به این پرسش پاسخ بدهید؛ چرا دیروز که شایعه شد 4 تیم بالای جدول راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند نطقی نکردید؟ چرا از این نگفتید که فاصله تیم های پدیده و فولاد با تیم چهارم،‌ فقط یک و دو امتیاز است و جبران کردن این یکی دو امتیاز برای کسب سهمیه آسیا آسانتر از جبران کردن فاصله 10 امتیازی تیم دوم با صدرنشین لیگ است؟‌

آقای سعادتمند، در مصاحبه تان درست گفته‌ اید؛ قهرمانی هیچ تیمی مسجل نشده است اما کسب سهمیه‌های آسیایی چطور؟ آقای مدیر عامل تازه وارد، اگر به جای استقلال، مدیر عامل پرسپولیس بودید هم همین گونه صحبت می‌کردید؟

از شما بعید است که بگویید برای تعیین تکلیف لیگ و مشخص شدن قهرمان از رای گیری استفاده شود! آیا فیفا بهترین مرجع برای حل و فصل رقابت های باقیمانده فوتبال در جهان نیست؟ شکی وجود ندارد هر تصمیمی که آنها بگیرند لازم الاجرا خواهد بود. احتمالا شما هم خبرها را نخوانده اید که مسئولان فیفا پس از تصمیم گیری فدراسیون فوتبال بلژیک مبنی بر اتمام لیگ و مشخص کردن قهرمان رای آنها را باطل و اعلام کردند یک تصمیم واحد برای لیگ‌های دنیا اتخاذ خواهد شد.

آقای سعادتمند، راه های زیادی برای ورود به قلب هواداران استقلال وجود دارد و توصیه ام این است که تا اعلام نهایی فیفا از نطق های عامه پسند برای جذب هواداران پرهیز کنید. شما مدیرعامل تیم بزرگ استقلال هستید. حرفهای اینچنینی اصلا برازنده مدیر تیمی با این همه هوادار نیست. لطفا منطقی حرف بزنید تا بعدها بتوانید از جمله‌های امروزتان دفاع کنید.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =