صنوف کم‌خطر از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری هوشمند در استان مرکزی آغاز شده گفت: صنوف کم‌خطر از ۲۳ فروردین‌ماه کار خود را با رعایت نکات بهداشتی شروع می‌کنند که در صورت عدم رعایت پرتکل‌های بهداشتی با آنها برخورد می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از مرکزی ؛بهروز اکرمی  با اشاره به آغاز طرح فاصله‌گذاری هوشمند در استان مرکزی اظهار داشت: این طرح تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است به همین سبب در این طرح دو سوم کارمندان ادارات باید در محل کار خود حاضر شوند و ساعات کار اداری هم از ساعت 7 تا 14 است، مدیران دستگاه‌ها می‌توانند دورکاری کارمندان خود را داشته باشند.

وی افزود: اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اطلاع‌رسانی در زمینه بازشدن و یا ادامه روند تعطیلی اصناف را انجام می‌دهند، صنوف کم‌خطر براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از 23 فروردین‌ماه کار خود را با رعایت نکات بهداشتی شروع می‌کنند که در صورت عدم رعایت پرتکل‌های بهداشتی با آنها برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: صنوف کم‌خطر موظف هستند ظرف مدت 7 روز با مراجعه به سایت سلامت ثبت نام کرده و مجوزهای بهداشتی لازم را اخذ کنند و این صنوف ضرورت دارند تا در این سایت ضمن آگاهی از شرایط بهداشتی صنوف خود تعهدات بهداشتی را رعایت کنند.

اکرمی تصریح کرد: صنوف پرخطر از جمله آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، طباخی و فست‌فود، مراکز تفریحی، بازی و گیم‌نت، قهوه‌خانه‌ها و کافی‌شاپ‌ها، پاساژها و مجتمع‌های تجاری، بازارهای سرپوشیده، رستوران‌ها و اغذیه فروشی، نمایشگاه‌ها و مراکز تجاری، سالن‌های پذیرایی و گردهمایی، آموزشگاه‌های رانندگی، استخر، سونا و ماساژ، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی همچنان تعطیل هستند و فعالیت آن‌ها ممنوع است.

وی بیان کرد: اصناف برای اطلاع از بازگشایی صنف خود می‌توانند به اتحادیه مربوطه و یا اتاق اصناف مراجعه کنند تا از روند بازگشایی صنف خود اطمینان حاصل کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =