یک مدیر فوتبالی تاریخ شروع دوباره لیگ را اعلام کرد

ورزش سه نوشت: عدم برگزاری مسابقات فوتبال در سراسر جهان ، قبل از هرچیز شرایط اقتصادی این صنعت را از تعادل خارج کرده و اسپانسرها و شرکای تجاری تبدیل به مساله اصلی فدراسیون ها و حتی فیفا شده اند.

 درباره آینده لیگ برتر فوتبال ایران صحبت های زیادی می شود اما لیگ خلیج فارس هم مثل دیگر لیگ های حرفه ای سراسر جهان در صورت برگزار نشدن بازی ها چالش بزرگی با شرکای تجاری اش خواهد داشت. صادق درودگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت:"کرونا یک بحران جهانی است و در تمام کشورها از نظر درآمدزایی تاثیرداشتو باعث اتخاذ تصمیماتی را از سوی همه کشور برای همسو کردن شرایط اقتصادی فوتبال با این بحران شد.  قطعا ماهم باید در این زمینه کار کنیم."

او افزود:"باشگاه ها از نظر بدهی با بازیکنان و مربیان باید بدانند که تعدیل این پرداخت ها در چند جلسه به صورت کارشناسی و عادلانه انجام شود که هیچ حقوقی از طرفین ضایع نشود و در نهایت بعد بررسی های نهایی و در سازمان لیگ به تصمیم گیری برسد." او درباره سخت شدن شرایط اقتصادی در صورت ادامه این روند گفت:" ما همانطور که فیفا و یوفا و باشگاه های اروپا و آسیا با مشکل مواجه شدند از این ماجرا بی نصیب نیستیم. قطعا شریک تجاری ما که برای تبلیغات آمده باید دیده شود."

درودگر همچنین گفت:" ما تعهد کرده ایم که تبلیغات آن ها را در مسابقات داشته باشیم. قطعا اگر بازی ها برگزار نشود ما باید به تصمیم جدیدی برسیم تا این شرکا را از دست ندهیم اما اگر بازی ها در هر زمانی با تعداد مسابقات در تعهد ما است برگزار شود در انجام شود مشکلی نداریم و آن ها هم به تعهداتشان را انجام می دهند." او همچنین گفت:"انشالله اگر این یک ماه بگذرد تصمیماتی که در ستادکرونا گرفته می شود به گونه ای باشد که لیگ را از خردادماه شروع کنیم."

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =