آثار طرح فاصله گذاری هوشمند چه زمان مشخص می شود؟

مهر نوشت: فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت که نتایج طرح فاصله گذاری هوشمند، بین ۹ تا ۱۴ روز آینده نمایان خواهد شد.

علیرضا زالی، در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، افزود: نتایج هرگونه مداخله در بحث مدیریت شهری با گذشت زمان حاصل می‌شود، چرا که این بیماری از دوره نهفتگی برخوردار است و نتیجه اجرای این طرح ۹ تا ۱۴ روز بعد در آمار پذیرش بیمارستان‌ها نمود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: از روزهای آغازین بحران ۱۴۹ بیمارستان در تهران در تناسب با تخصص، تیم متخصص مستقر و نوع ارتباط بیمارستان با دانشگاه‌های علوم پزشکی پذیرای بیماران کرونایی بودند.

زالی با اشاره به بستری ۲۵۶ بیمار جدید در بخش‌های عادی و ۶۵ بیمار جدید در بخش‌های ویژه بیمارستانی طی روز گذشته در تهران، افزود: روز گذشته شهر تهران متراکم و پرتردد بود که البته تحلیل آمار در روزهای آتی انجام می‌شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، تاکید کرد: از مردم درخواست می‌کنم در منزل ماندن را به عنوان راهبرد اساسی مدنظر داشته باشند.

زالی در ارتباط با اثرات لغو طرح ترافیک در تهران، گفت: اجرای طرح ترافیک در شرایط کنونی منجر به استفاده بیشتر مردم از مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها می‌شود که ضمن ایجاد تراکم امکان اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند را در این گونه وسایل نقلیه با مشکل مواجه می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی و محدود شدن فعالیت ادارات، تعطیلی بازار و اکثر اصناف و مشاغل، نیازی به اجرای طرح ترافیک احساس نمی‌شود.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =