۳۳میلیارد ریال کمک قزوینی‌ها به بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین از کمک میلیاردی مردم استان در پویش جمع آوری اقلام بهداشتی برای مراکز نگهداری سالمندان و معلولان و ایتام تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ غفار رمضانی، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین گفت: در پویش جمع آوری اقلام بهداشتی برای مراکز نگهداری سالمندان و معلولان و ایتام زیر پوشش این نهاد، مردم استان، هزار و ۲۵عدد الکل، ۲۵هزار و ۶۹۰ماسک، ۲۹هزار و ۴۰جعبه دستکش یکبار مصرف، ۴۳هزار و ۸۸۹ لیتر مواد ضد عفونی کننده، ۵۲۰عدد ژل بهداشتی، ۱۵عدد شیلد، ۱۱۸عدد گان و ۵هزار عدد مایع دستشویی کمک کرده‌اند.
رمضانی، ارزش این کمک‌های جمع آوری شده را ۳۳میلیارد و ۶۴۸میلیون و ۱۰۰هزار ریال بیان کرد.
این مسئول گفت: موسسه خیریه غفاری هم انواع اقلام بهداشتی شامل الکل، لباس یکبار مصرف یکسره با پاپوش ضد آب، ماسک سوپاپدار، کلاه‌تر کال، سیتی سیدنی عمومی، عینک محافظت دائم مصرف گان و کلاه ایمنی با کاربرد محافظت صورت به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۱۸میلیون ریال به بیمارستان شفا تاکستان اهدا کرده است.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان گفت: همچنین از سوی این موسسه؛ ۲دستگاه تب سنج به ارزش ریالی ۱۰۰میلیون ریال به این بیمارستان اهدا شده است.
او از مردم نیکوکار استان خواست کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ir ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ و شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ پرداخت کنند. 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =