۱ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
3 پیشنهاد خارجی برای ستاره پرسپولیس

خبرورزشی نوشت: مهدی ترابی ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس با عملکرد خیره‌کننده در کارهای تهاجمی امتیازهای زیادی را به حساب صدرنشین فعلی لیگ واریز کرده است.

در این فصل از مهدی ترابی می‌توان به عنوان نگین جواهرات پرسپولیس یاد کرد. ترابی از ابتدای لیگ نوزدهم تا پایان سال ۹۸ عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. شماره ۹ پرسپولیس تا پایان هفته بیستم لیگ نوزدهم با زدن ۸ گل و دادن ۵ پاس گل بهترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها نیز بوده است. ترابی در حالی این عملکرد را به جای گذاشته که در پست هافبک و وینگر چپ بازی کرده است. بنابراین او کلیدی‌ترین بازیکن پرسپولیس به شمار می‌رود که یحیی گل‌محمدی نیز همچون گابریل کالدرون حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز می‌کند.

پرسپولیس اگر می‌خواهد در این فصل و همین طور لیگ آینده به دنبال قهرمانی باشد یا جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد باید بازیکنانی همچون مهدی ترابی را حفظ کند. این در حالی است که شنیدیم هافبک ملی‌پوش پرسپولیس نیز با پیشنهادات خوبی از کشورهای قطر، چین و بلژیک مواجه شده است.

گویا در قرارداد ترابی هم بندی گنجانده شده که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی او می‌تواند به راحتی از پرسپولیس جدا شود. این قرارداد در دوران مدیریت سابق پرسپولیس (قبل از محمدحسن انصاری‌فرد) بسته شده و حالا می‌تواند دست مدیران جدید باشگاه و یحیی را در پوست گردو بگذارد. ترابی در مصاحبه تلویزیونی قبل از عید خود نیز به صورت تلویحی اشاره کرد همه چیز در خصوص آینده شغلی و قراردادش را به مدیر برنامه‌های خود واگذار کرده است. طبق شنیده‌ها دو تیم قطری و یک تیم پولدار چینی پیشنهاداتی به مدیر برنامه‌های ترابی داده‌اند. تیم‌های قطری عملکرد این هافبک ملی‌پوش را در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا رصد کرده و حالا به مشتریان پروپا قرص این بازیکن تبدیل شده‌اند. همچنین یکی از دوستان صمیمی مهدی که در لیگ بلژیک توپ زده و عملکرد خوبی هم داشته به ستاره پرسپولیس پیشنهاد داده فصل آینده را در این کشور بازی کند. حالا باید منتظر ماند و دید پس از پایان کرونا و اتمام لیگ نوزدهم ستاره ملی‌پوش پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت؟

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =