جلسه‌ای که باعث دودستگی بازیکنان پرسپولیس شد!

تسنیم نوشت: جلسه اخیر برخی بازیکنان پرسپولیس با مدیران این باشگاه دردسرساز شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس و عضو هیئت این باشگاه در اوایل سال جدید تصمیم می‌گیرند نشستی را به چهار بازیکن تیم ترتیب دهند. براین اساس نفراتی چون سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، احمدنوراللهی و کمال کامیابی‌نیا به‌عنوان بازیکنان بزرگ‌تر تیم در این جلسه حاضر شده و مشکلات خود و تیم را نزد مهدی رسول‌پناه و مهرداد هاشمی مطرح کردند.

نکته عجیب اینجاست که این نشست بدون اطلاع سرمربی، مدیر تیم و دیگر بازیکنان برگزار و سه روز بعد از جلسه نیز تصویر آن در سایت باشگاه پرسپولیس دیده شد. در حقیقیت اعضای تیم با دیدن تصویر جلسه متوجه برگزاری چنین نشستی شده و حسابی متعجب شدند.

البته مدیران باشگاه پرسپولیس فردای رسانه‌ای شدن این جلسه (سه روز بعد از جلسه با بازیکنان) تصمیم می‌گیرند نشستی را با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی هم ترتیب دهند تا حداقل جلوی حاشیه‌ها را بگیرند.

در هر صورت عدم حضور برخی دیگر از بازیکنان اسمی پرسپولیس در این جلسه با دلخوری شدید آنها همراه شده است. بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، امید عالیشاه، وحید امیری و ... انتظار داشتند حداقل تماسی هم با آنها گرفته شده و در جریان مسئله قرار می‌گرفتند. در این میان بیرانوند خیلی زود واکنش نشان داده و یکی دو روز بعد از این جلسه در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که رسول‌پناه جواب تلفنش را نمی‌دهد و او می‌تواند به باشگاه آنتورپ بگوید که بقیه پول باشگاه پرسپولیس بابت انتقالش به این تیم بلژیکی را ندهد.

آنچه مشخص است تصمیم مدیران پرسپولیس برای برگزاری جلسه با چهار بازیکن نه تنها چندان مفید واقع نشد بلکه اختلاف و دودستگی را بین بازیکنان ایجاد کرده و باعث شده آن اتحاد چند سال اخیر خود را از دست بدهند.

بعید نیست همین مسئله در نهایت منجر به جدایی برخی از بازیکنان و عدم تمدید قرارداد آنها با باشگاه نیز بشود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =