۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
فراخوان سندرز برای بایدن

تسنیم نوشت: سناتور برنی سندرز گفت، «غیرمسئولانه» خواهد بود اگر طرفدارانش از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت نکنند چرا که می‌تواند منجر به انتخاب مجدد دونالد ترامپ شود.

 برنی سندرز سناتور دموکرات و ترقی خواه آمریکا در گفتگو با «آسوشیتدپرس» اظهار داشت: «آیا می‌توانیم در انتخاب جو بایدن فعال باشیم؟ یا اینکه ما انتخاب کنیم کنار بشینیم و اجازه دهیم خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ مدرن آمریکا دوباره انتخاب شود؟»

سندرز افزود: «من فکر می‌کنم این برای هر کسی غیرمسئولانه است که بگوید، خوب، من با جو بایدن مخالف هستم بنابرین دخالتی نخواهم کرد.»

این اظهارت برنی سندرز پس از آن مطرح می شود که  در پی واگذاری نتایج انتخابات دموکرات‌ها در چندین ایالت، فعالیت‌های ستاد انتخاباتی خود را متوقف کرد.

سندرز در ادامه خاطر نشان کرد: «من هر کاری که می‌توانم انجام خواهم داد تا کمک کنم جو (بایدن) انتخاب شود. ما یک کارزار بحث برانگیز داشتیم. ما درمورد مسائل اختلاف نظر داریم. اما حالا کار من تنها این نیست که طرفدارانم را جمع کنم بلکه هرکاری را که می‌توانم انجام دهم تا حزب را گردهم بیاورم و ببینم ترامپ به عنوان رئیس جمهور انتخاب نشود.»

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =